08 March 2013

I'M BACK!!!

Bismillahirahmanirahim,
Macam mana nak start cerita yer. Syukur alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk mencoret warkah disini. Disini aku nak mendeclarekan diriku sekarang adalah seorang ibu kepada seorang puteri yang diberi nama Sharifah Hanna binti Sheikh Mohamad Hafiz. Dilahirkan pada 19 febuary 2013 pada jam 0024am di Hospital Sultanah Nur Zahirah, Kuala Terengganu.
In the previous post, aku ada ckp akan kembali menulis pabila dah selamat melahirkan baby. Tapi maaf tersangat laa sebab aku terpaksa membekukan post ni sebab aku nak adapt ngn situasi baru dlm hidup aku. Yerlaa kalo dulu jaga laki n diri sendri je. Now! Haaa amek ko, tune 360 darjah untuk menyesuaikan diri dengn baby aku ni. Disebabkan aku fully breastfeeding baby so aku kekurangan sedikit masa untuk mencoret kata2 kat blog ni. Sekarang ni baby tgh tido so boleh laa curi2 masa type2. Sampaikan nak buat design resume pun terpaksa tangguh sebb baby asyik nak minum susu. Xpelaa sayang. Demimu ummi sanggup abaikan sekejap kerje ummi. So alkesah perjalanan baby keluar akan diceritakan di next post ok!
Stay tune. Baca jgn tak baca. Will be continue....


Salam
Lieya7

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER