18 January 2014

GET CLEAN WATER PITCHER SHAKLEE

As salam dan selamat pagi.

Hari ni jom bercerita pasal air sebab Malaysia baru sahaja di landa banjir bagi setengah tempat di khususnya. Air sangat memainkan peranan dalam proses penyahtinjaan dan proses dalam badan manusia.

Cube korang pilih, antara tiada elektrik atau tiada air, which one korang akan choose. Kalau tanya saya, of course saya akan pilih tiada air. Why? Sebab cuba korang rasa jugak lagi, kalau korang tak minum air seharian. Kecuali hari puasa laa. Tu pun time puasa ada waktu yang kita di wajibkan berbuka puasa. Betol tak? Kering tahap gaban badan sampai menggeluoas bibir jadi berkuping2 kan?

Kalau tak ade air, badan akan dehidrasi dan macam2 penyakit jugak kite boleh dapat. Orang kat luar negara ada yang mati kebuluran sebab tak ade bekalan air bersih. Tapi syukur, Malaysia masih aman. Hahahhahaa syukur laa sebab bekalan air bersih kite masih banyak.

Tapi ade jugak setengah antara kita masih berkira untuk ini. Cakap mahal laa, air masak je dah ade laa, beli mineral water jelaa dan macam2 alasan lagi.

Percaya atau tidak, setiap sen yang di keluarkan untuk membeli water pitcher ini, dapat menjimatkan duit untuk masa hadapan dan dapat meng'green' kan kandungan bumi kite. No plastic and no other chemical disposed.

SAFE, GREEN & WORK.

GET CLEAN WATER PITCHER SHAKLEE

“Menyingkirkan kandungan plumbum” dan banyak bendasing lain

SATU BLOK PENURAS boleh menuras sehingga 303 LITER air atau bersamaan dengan 80 gelen air.

Sangat menjimatkan wang ringgit kita. Berbanding penuras lain yang berharganya ribuan ringgit dan masukkan duit dalam vending machine untuk dapatkan air minuman.

So, kenapa perlu anda laburkan pada yang lain sedangkan didepan mata dah ade penapis air yang sangat berpatutan.

Tepuk dada tanya selera :-)


Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER