02 June 2017

Peluang Mendapatkan Barangan Eksklusif daripada Shaklee Malaysia Semoena Promo Jun 2017.

Sebut saja shaklee, orang akan bayangkan rangkaian vitamin yang terbaik untuk kesihatan.

Bulan ni, Shaklee tawarkan barangan eksklusif daripada Shaklee Malaysia untuk pengedar dan juga ahli yang baru mendaftar sebagai ahli shaklee.

Barangan Eksklusif daripada Shaklee Malaysia untuk pengedar dan ahli baru mendaftar.


Bulan Jun ni, Shaklee Malaysia memberikan barangan eksklusif mereka yang memang cun melecun habis lah. Kak lia memang tergoda tengok semua barangan eksklusif yang Shaklee Malaysia tawarkan. Apa barangan eksklusif yang Shaklee Malaysia tawarkan? Jom kita lihat.....

  • Rubbermaid Lunch Box.

Ahli baru yang baru mendaftar sebagai ahli pada bulan ni, dengan belian 100 point barangan dalam satu resit, layak beli bekas makanan ni dengan harga RM16.96. Lepas ni, buat bekal sarapan atau lunch box, letak dalam bekas rubbermaid ni. Sekaligus free marketing untuk kawan kawan beli shaklee dari kita.


  •  Pelapik Minuman Shaklee.


Yang ni pulak, Shaklee Malaysia tawarkan kepada pengedar sedia ada atau ahli baru mendaftar. Sama macam bekas rubbermaid diatas, setiap belian 100 point dalan satu resit layak membeli bekas lapik minuman ni. Haaa nak raya ni, hidang air pada tetamu, lapik pakai alas cawan shaklee ni. Free marketing lagi ok. Pandai je Shaklee Malaysia ni bantu ahli mereka buat promosi percuma kat rumah kan? ;)


  • Salad-to-go Container.


Untuk barangan eksklusif seterusnya ni, set detox slimming uolss.  Belian set detox shaklee ni, korang boleh dapat bekas salad. Bekas makan lagi uolss. Kak lia memang suka sangat sebabnya, boleh buat free marketing lagi dengan bekas makan shaklee. Bawak makanan ke pejabat, guna bekas shaklee. Barulaa shaklee kehidupan kita. 


  •  Ferrano Blender.


Last sekali, the one and only Ferrano Blender shake shake. Kak lia dah ada satu. Merah dia meruntun jiwa tau. Boleh shake ESP or smoothies. Siap ada buku resepi lagi untuk blend guna ferrano blender ni. Acaner nak dapat? Dengan belian 250point dalam satu resit, korang layaklah dapat beli blender ni dengan harga RM149.99. Blender ni harga rm200+. At least dah jimat duit beli dengan shaklee ni. 

Anda teruja dengan barangan eksklusif daripada Shaklee Malaysia?


Korang semua. Macam mana tawaran yang Shaklee Malaysia tawarkan pada kita semua? Barangan eksklusif dari shaklee ni boleh bantu kita dalam dapatkan lebih ramai lagi sahabat, teman dan keluarga yang nak cuba shaklee.

Ok lah, kak lia tak mau sembang panjang, kira duit korang dan jom shopping dengan barangan eksklusif daripada Shaklee Malaysia ni ok.


Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER