15 February 2018

Duit Banyak Untuk Pilihan Hidup Yang Pelbagai. Bukai Semata Mata Dunia.


Siapa suka melancong? Boleh dikatakan semua orang suka travel dan nak bercuti cuti Malaysia setiap hari. Tak yah kerja tapi hari hari nak kesana sini.

Amboi amboi amboi. Seronok yer.

Last family trip kak lia dengan family kecil kak lia adalah 5 tahun lepas. Yes! Masa tu hanna setahun gitulah. Kak lia bawak dia pergi Langkawi.

Suka tengok husband dan anak anak happy and kita pun dapat laa spent time sesama kat tempat orang.

Now kene kerja lebih kuat lagi sebab nak beri lagi cuti cuti percuma pada family. Lagi besar harapan tu, bila nak sponsor parents gi umrah. Boleh. Shaklee pun ada trip umrah free yang boleh kita hadiahkan pada mak ayah kita. Shaklee sponsor semua.

Kerja keras hari hari bukan sebab nak kejar duit berkoyan koya, tapi bila kita ada duit lebih, kita boleh beri sesuatu pada orang tersayang yang sekaligus memberi kesan yang sangat positif untuk diri kita.

Ia adalah satu pilihan. Kalau dulu, boleh bawak family makan makan besar setahun sekali. Sekarang ni kita pilih untuk raikan family kita 1 bulan sekali.

Tu yang kak lia nak sangat beri pada diri kak lia. Thats why kak lia buat shaklee betul betul, untuk pilihan kehidupan yang kak lia nak.

Kak lia dah tengok kawan kawan pengedar shaklee yang dah berjaya. Business shaklee betul betul, dan dierang nikmati kehidupan yang ada untuk gembirakan hati orang tersayang. 😁😁

Insyallah doakan kak lia yer. Bawak family gi jalan jalan kat Langkawi  pun satu kepuasan terbesar, inikan pulak bagi free trip umrah nak nak shaklee sponsor, perghhh lagi best.

I have to work hard untuk berjaya dunia akhirat. Insyallah.

#tsunamishaklee #tsunamishaklee2018 #23fightertsunami
Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

14 February 2018

Beli Rumah Dengan Duit Shaklee.



Amin, doakan suatu hari nanti dimakbulkan impian tu.

Zaman sekarang, harga rumah mak oii mencanak betul mahal. Tapi tak mematahkan jiwa anak muda sekarang ni nak beli rumah untuk bekalan hari esok esok.

Masa kak lia study dulu pun, selalu berangan nak ada rumah sendiri. Tak mau laa rumah besar sangat. Cukup 3-4 bilik je untuk keluarga kecil kak lia.

Masa dulu tak terfikir nak tinggal kat Terengganu. Kunun nak settle down kat KL. Tapi aturan Allah semua dah cantik.

Alhamdulillah sekarang ni dah ada rumah sendiri, suami kak lia beli rumah just nice dengan family kecik kami. Cuma satu je lagi nak tambah, kalau boleh nak umah landed.

So sejak bershaklee ni, mix around with another SID, kenal dari jauh pun ada, ada dikalangan mereka, dah boleh beli rumah sendiri masa muda muda ni. Paling best, beli dengan duit berniaga Shaklee.

Maknanya, dengan pay slip, dapat rebate bulan bulan boleh beli rumah idaman. Alhamdulillah

Kak lia tak mau banyak, cukup dengan rumah 6 bilik tidur je. Atas tanah dan ada laman yang luas. Insyallah.

Doakan business kak lia berjaya, dan kak lia mampu beli rumah idaman kak lia ok.

#tsunamishaklee #tsunamishaklee2018 #23fightertsunami
Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

12 February 2018

Inspirasi Untuk Berniaga.

CIRCLE POSITIF AKAN MENARIK YANG POSITIF.

Health&Wellness Talk Shaklee

With my bakal Leader Shaklieya

Shaklee family

Kak lia dengan shaklee memang obses. Hahahaha. Boleh dikatakan setiap event pasal shaklee, ada muka kak lia. Kak lia akan attend. Selagi mampu untuk hadirkan diri. Expecially Health & Wellness talk. Suka sangat join sebab dapat belajar pasal produk shaklee lebih lanjut.

Tapi apa yang lagi kak lia suka bila kak lia jumpa kawan kawan SID, jumpa upline dan sideline dalam shaklee.

Bila dah dapat jumpa tu, kita akan bercerita, tukar pendapat dan pengalaman dalam aktiviti shaklee kita.

Paling best, bila dengar cerita dari Master master shaklee. Dalam gambar ni, kak lia berdiri kat sebelah Master Norita. Dia dah 20 tahun dalam shaklee dan sangat berjiwa shaklee.

Dia pernah cakap, yang dunia dia hanya shaklee je. Heheheh tapi kak N banyak story pasal perjalanan shaklee dan macam mana dia build business shaklee sampai bertahan  sampai sekarang.

Kak lia suka dengar story kawan kawan shaklee yang berjaya, bagaimana mereka sangat setia dengan shaklee dan life mereka berubah 360° bila mereka bersama shaklee.

Ada yang bershaklee sebab cari duit poket, sebab survival hidup. Ada antara mereka bershaklee sebab dulu ada masalah kesihatan, selepas makan shaklee, kesihatan semakin pulih. Alhamdulillah

Ada yang bershaklee sebab anak anak. Nak jaga anak sendiri, tak mau kerja, resign dan jaga anak dari rumah sambil buat business shaklee.

Ada yang buat shaklee sebab nak pergi travel sana sini free. Sebab shaklee beri insentif melancong keluar negara dan UMRAH Free, fully sponsored dan ada yang bershaklee sebab enjoy time freedom dan financial freedom untuk jangka panjang.

Bila kak lia dengar cerita cerita ni, sangat memberi inspirasi untuk kak lia terus setia bersama shaklee. Lambat atau cepat, rezeki itu datang dari Allah. Dia yang Maha Mengtahui dan Maha Memberi nikmat pada hamba-Nya.

Shaklee buka  tipikal MLM yang sekadar tayar duit, bonus, kereta dan barang mewah. Tapi shaklee lebih dari itu. Shaklee adalah lifestyle hidup yang sihat dan menghargai apa yang ada disekeliling kita.

Insyallah doakan kak lia terus setia bersama shaklee sebagai career lifetime kak lia dan diberi kesihatan yang terbaik untuk kak lia memberi kepada suami, mak ayah, anak anak dan keluarga serta berkongsi lebih apa yang kak lia ada dengan semua orang disekeliling.

Jadikan pengalaman hidup orang berjaya sebagai inspirasi dan ingatan untuk kita terus bergerak sama untuk berjaya.

#tsunamishaklee #tsunamishaklee2018 #23fightertsunami
Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER