11 October 2012

Ar vs Dr

ﺍﻠﺴﻼﻢ ﻋﻠﻳﻜﻢ ﻮﺮﺤﻤﺔ ﺍﷲ ﻮﺒﺮﻜﺎﺘﮫ

salam to everyone who read this blog.
ok, hari ni aku nak bebel pasal apa yang aku lalui untuk hari semalam n hari ini. pagi hari ni 19/9 da dapat call dari klinik sri rampai ibu dan anak laa kan sebab kat situ je klinik yang aku pergi kalo area sri rampai.

'kring kring', laki aku yang sedar dia trus tgk screen n tanya aku, 'awak ada checkup ke today?' aku terpinga2 la bangun ngan taik telinga idung n air liur masih mamai2 pagi lagi. aku cakap 'xdelah checkup mana plak minggu ni, 26/9 ni baru ada'. aku pun jawab laa call tu. ooo yer, rupa2 nya staffnurse dari klinik tu nak tahu result tiroid yang check sebelom raya aritu. katanya doktor nak tahu. dari semalam lagi 18/9 klinik tanya pasal result bacaan tiroid tu tapi buku pink mana lah aku bawak time pg kerje. logik la skit. adoiii. semalam aku janji nak call balik tapi bila da call asyik engage je. hmmm tu la typical spital or klinik kajaan. sorry!!!!

aishhh tadi baru beberapa minit call lagi. aku salah plak anta result tiroid, xmo yang tu plaaaaaaa,,,,,, adoii ape ni klinik, aku bukan nurse or doktor yang tahu aka apa itu tulisan2 doktor tu. da la xpaham bahasa doktor. hello!!!! aku xbelajar pasai kedoktoran laaa. im an x-architecture student n now vancant @ ArAHDESIGN PARTNERSHIP OPIS OK! hahahah mcm tulis besar2 gini doktor n nurse tahu je. yer yer je. nurse cakap nak result darah plak kat muka depan buku. apa-apalah awak awak oiii.

disebabkan itu, terpanggil aku nok comparekan apa yang beza between doktor punya job and akitek punya job! hahaha memng aku suke ni. tapi gitulaaa sebb aku xtahu ;angsung pasal ayat2 doktor ni. yang aku tahu column bean slab konkrit. hahaha highrise lowrise building, dokumen2 kerje aku, aku tau laa, submittion otority semua tu. yang paling aku tahu buat 3D. Render gune photoshop or artlantis or virea, so what? i dont care what is ubat2 tu semua. cukuplaa pg cek kat doktor semua n mkn ubat n tahu sakit apa. xyah la mau suh aku plak baca bacaan doktor. tu tugas nurse laa!

let us compare apa yang beza antara doktor and akitek  yang sehingga membuatkan aku lesu untuk membaca kes di atas, ( baca result tiroid hasil tulisan doktor n bahasa doktor)



haa antara bestfriends doct and akitek, tgklaa rupa doktor punya, ngeri kot. hahahaha, selain itu kite tgk lagi apa yang beza dan terbezakan lagiii.
tu la dulu. nak sambung entry lain plak. bye

salam kasih sayang,
lieya7




Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER