01 January 2013

2012 IS OVER, WELCOME 2013.

selamat pagi selasa di hari pertama pada tahun baru 2013. It's been a year when I wrote all my entries in this personal blog. How time fly so fast. Alhamdulillah syukur kepada Illahi kerana masih di beri peluang untuk menikmati nikmat kurnianNya sampai menjengah pagi 2013. Semoga dikurniakan kesihatan yang berpanjangan untuk terus menempuhi tahun 2013 dalam keadaan sihat sejahtera.
2012.
Firstly, a lot of obstacles n happiness which I faced since my age was about 25year old. All ups and downs in order to stand for what I want in life. Yerlaa, darah muda la katakan so, keras kepala tu masih ada untuk aku kecapi apa yang aku nak dalam hidup. Aku banyak belajar erti hidup bila dugaan dan cabaran datang bersilih ganti but alhamdulillah dengan tenang dan sabar satu persatu dapat di tempuhi dengan penuh tenang. Sepanjang tempoh 2012 tu jugak aku belajar untuk lebih kenal siapa diri aku n yes! Again alhamdulillah aku seperti menjumpai sesuatu yabg baru dalam hidup aku. Syukur!
Dalam bidang kerjaya, not 100% aku achieved apa yang aku harapkan just at par la orang cakap kan but still not bad sebab aku masih ada target yang jauh untuk kerjaya aku n still need more time towards that. Just be cool n chillex. Untuk azam 2012 so far half of that aku telah capai, n some of that still pending, so I think just carry forward laa untuk tahun ni. Hahaha . N the most big thing happened in my life sepanjang 2012 was, aku da tamatkan zaman bujang aku. Haha aku da kawen! I mean nikah! With pilihan hati aku sendiri, setelah banyak pengalaman yang menghampakan aku n akhirnya!!!!! Yes makkkkk! Aku da jadi bini orannnnggggg. Hahahaha. Gatai laa plak degornyaa. Syukur sangat2 sebab apa yang aku hajati n aku doakan di dengar olehNya. So half of my 2012 aku penuhi dengan kerjaya tambahan aku sebagai seorang isteri kepada sheikh mohamad hafiz. :-) alhamdulillah! N paling best sekali, n the best of the best was, aku dikhabarkan dengan satu berita paling happy dalam hidup, aku bakal menjadi seorang ibu ok! Im pregnant!!! Oooo noooo. Unvelievable uolszzz. Syukur syukur syukur. Semua ni berkat doa dan kesabaran dalam menempuhi kehidupan. Benar kata orang tua2. Jangan melawan cakap orang tua ibu bapa kite. Haa!!! Tetiba plak kan. Haaa.
So, 2012 dah melabuhkan tirainya. Now 2013 sudah menjangah separuh hari. Semoga 2013 lebih memberi sejuta satu pengalaman dan kebahagian kepada ku serta seluruh family ku. Walaupun aku jauh dari family tersayang, doa ku panjatkan agar mereka semua sihat sejahtera n bahagia sentiasa.
Selamat tahun baru 2013, may this year gives a lot more happiness n barakah in our live.
Love,
Lieya7

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER