05 December 2012

AND IT IS OVER

ﺍﻠﺴﻼﻢ ﻋﻠﻳﻜﻢ ﻮﺮﺤﻤﺔ ﺍﷲ ﻮﺒﺮﻜﺎﺘﮫ

Finally, the sail stop sailing at the end of the river. after 3 tahun aku bersama dengan ArAHDESIGN PARTNERSHIP, dengan berkuat kuasa 30/11/2012 aku menresignkan diri aku di compny yang penuh dengan warna warni kehidupan di dalam nya. aku membesar belajar selok belok dunia architecture disitu bersama2 teman2 yang sepertinya aku menjadikan mereka seperti adik beradikku sendiri. sungguh banyak pengalaman yang tak terhingga untuk aku ceritakan disaat aku melabuhkan keyboard computer ku ini. proses pembesaran selama 3 tahun disana banyak mengajar aku erti sebuah pekerjaan atau lebih modern disebut sebagai kerjaya. dari A-Z semua benda dilakukan dengan hasil tunjuk ajar dan pembelajaran sendiri. bekerja as a part timer student sampai diserap masuk menjadi pekerja tetap,, aku sangat berbangga untuk dilahirkan di ArAHDESIGN partnership. banyak la pahit manis sepanjang berada di sana. entah bila lagi aku dapat menjejakkan kaki disana. insyallah dilewatkelapanganku akan ku melawat sahabat disana. semoga tuhan panjangkan umurku untuk ku trus meneruskan hidup ini.

tiada ungkapan yang melebihkan dari jutaan terima kasih aku untuk pekerja2 disana terutama kepada kedua-dua majikan aku en.amzar dan en.hanaz yang menerimaku dan memberi seratus peratus kepercayaaan kepada aku utuk menggalas tugas yang terkadang melebihi tahap kemahiranku. semoga tuhan membalas kesua jasa baik kalian di dunia ini. halalkan semua makan minumku, masa dan keringatku sepanjang seperjalananku disana. doakan aku disini yang terbaik dan berjaya seperti kalian semua. maafkan segala dosa silapku andai ada keterlanjuran kata dan perbuatan aku yang menyinggung hati da perasaan kalian semua. 









dari aku bujang sampai la aku kawin n now perot makin membesar mengandung tetap setia dengan ArAHDESIGN PARTNERSHIP. hehehehe ,

dari tulus hati yang sagat merendah diri dan ikhlas. terima kasih banyak2 untuk ArAHDESIGN PARTNERSHIP. U ROKSSSS N U R THE BEST!!!

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER