06 June 2012

MY SPECIAL CARD

salam to everyone,
hari ni saya sangat busy untuk menjalankan kehidupan sebagai taipis saya untuk menupdate blog. now baru peluang tu terbuka luas. tengahari td i went to royal lake club for a meeting with client, together with my architect and my boss. just having small2 discussion to confirm the design. before we started the discussion, as usual makan2 session with them. sebelom masuk restorant tu tgk la kambeng kat luor restoran dok golek. so tempting. tp disebabkan saya agak kurang sihat saya terpaksa menahan untuk makan kambing itu. 


upssss ok ok da melalut ni kan, sebenornye saya just nak share ape yang saya ade dalam koleksi i-mac saya ni kat opis. ok justnak tunjuk mu wedding kad yang doh lepas beberapa minggu lepas. xsempat nok update. at list mcm saya cakap dalam entry2 yang lepas, hopefully anok cucu cicit dapat tgk la kan. 


kat bawoh ni kad kawen bg pihak saya. invitation card di kuala lumpur. suke sangat card ni sebab dia napok old scool recycle paper. lagi satu disebabkan bakal suami same skolah denagn saya, and kenduri nanti didewan sekulah jgk, so saya amek kad kawen ala2 kulit buku latihan sekolah as my kad kawe.

semua org ckp cantik and ade jgk yg ckp kad kawen main2. hmmm lantaklaaa janji aku suke. xgitu senah oii??? janji ade. alamak. xleh type lame2 waktu time doh nih. nok balik dulu. jumpe lain entry plok deh. selamat petang. bye

salam kasih sayang,
lieya7


muke depan kad kawen. muke belakang xdok

map ke kenduri sekolah tempat kawen

selmat jumpa lagi. sayonara


Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER