05 June 2012

SLEEPY THURSDAY

salam to everyone,

 since today nothing can do in the office saya hanya melayan internet dr pagi sampai ke petang dan saya hanya akan stop bila bos masok. hhahahahaha. muke selenge. hari ini sangat tidak productive since selesai design competition and pulang dari kenduri sambut menantu. xdok kije yang boleh dibuat sebab memng xdok kije pun. hahahaa. but unfortunately saya hari ini kurang sihat


disebabkan sakit tekak ini saya kebatukan kerana geli tekok saya. ni semua disebabkan saya agak kurang menjga makanan dan kesihatan saya. tp sebenornye nak blame kucing. ssshhhhh. tp biarlaaa. saya nok blame jgk. 2 ekor kucing duk dalam umah now sebab sheikh nok ade kucing. tp dia maroh saya main kucing. hadoooooiii. lagi satu sebab kite sakit tekak kerana kurang minum air suam. asyik2 ais and air manis je. sheikh jgk disalahkan. hahahahah


sejak kawen ni pelbagai sakit kuar. sakit kaki laa, sakit lutut laaa, now sakit tekak. sakit seluruhnye. nak pagi checkup tp leceh prosedure tu. nyampah!!!! asyik batuk2 ni now. xtahan doh ni. sakit tekok saya sgt ni. i need ubat batuk now laa tp saya xsuke ubat batuk. yeeekkk !!!!!

lepas ni mau poyi lunch. bye. nanti saya hapdate lagi blog ni k. 

salam kasih sayang,
lieya7





Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER