02 July 2014

VIVIX SHAKLEE TONIK AJAIB ZAMAN MODEN

بسم الله الرحمن الرحيم, السلام عليكم


Bulan baru pasti semua Shaklee Independent Distributor akan duk bertanya dan berteka-teki pasal Promo of The Month. Yer, setiap bulan Shaklee akan buat promosi untuk produk terpilih untuk benefit kepada semua orang. Bulan ni, July 2014 perkenalkan promo of the month......................... (drumeffect)...


vivix shaklee
Promo July 2014 Shaklee
Alhamdulillah, saya kenal vivix shaklee ni masa time promo jugak last year, September 2013 promo. Saya grab sebetol vivix shaklee untuk bagi ibu saya cuba. Saya pun nak try jugak kan sebab orang cakap vivix shaklee ni power. Ayu Raudhah pelakon tu pun amalkan vivix shaklee ni sebagai supplement kesihatan dia untuk awet muda. Alhamdulillah ibu bagi positif feedback. Tapi masa awal2 makan, ada healing crisis. Area kaki ibu keluar merah-merah macam ruam, tapi saya pesan kat ibu supaya teruskan juga makan vivix shaklee ni. Syukur after a few days, merah-merah di kaki dah hilang.


Apa kelebihan Vivix Shaklee?

Anti-penuaan - vivix shakee melambatkan penuaan sel-sel dalam badan dan meremajakan sel-sel setiap hari dan pengguna kelihatan lenih awet muda jika terus menggunakan vivix shaklee.

Anti-kanser - bertindak mengurangkan sel-sel kanser bertindak balas dengan DNA yang menyebabkan sel kanser membiak dalam badan dengan kehadiran resevetrol.  

Anti-oksidan - melawan radikal bebas dalam badan disebabkan oleh pencemaran yamg berlaku seperti rokok dan bahan-bahan kimia. 


Kandungan Vivix Shaklee

Vivix shaklee diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi. Kandungan vivix shaklee terdiri daripada bahan-bahan seperti anggur muskad, purple carrot, elderbery eropah dan polyganum cuspidatum dan diproses secara baik. Ia.merupakan pemakanan polifenol yang mengandungi antioksidan/resevetrol dalam melambatkan proses penuaan selular badan.

resepi shaklee

kelebihan vivix shaklee
Dapatkan sebotol Vivix shaklee anda hari ini dalam menjaga kesihatan yang menyeluruh. Awasi bahayanya radikal bebas kerana boleh menyebabkan penyakit kanser. Lindungi diri kita daripada anasir2 negetif memasuki badan dan merosakkan dalaman badan kita.

Sihat bersama vivix shaklee. Terkenal sebagai tonik ajaib dalam membantu pesakit yang menghidap penyakit kronik seperti, jantung, kanser, kencing manis dan stroke

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Jom sertai saya dan Shaklee untuk dapatkan privilage harga ahli yang lebih murah. Hanya rm65 seumur hidup @ dapatkan keahlian percuma seumur hidup dengan pembelian sebnayak 200UV. Jangan lepaskan peluang anda.


Hubungi saya :
Fairus Emilia bt Kamarudin (1026723)
Mobile : +6 019 287 2442 ( call / sms / whatsapp )
Facebook : fairus emilia
FB Page : hannahome vitamin

Follow me: 
Twitter : lieya kamz
Instagram : lieya kamz


Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

1 comment:

  1. Sangat best vivix ni..sy makan , tenaga lebih up. nak2 sy yang dh beranak pinak.. ;)

    ReplyDelete

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER