21 December 2016

ESP Shaklee Bantu kurangkan Masalah Angin Dan Gastrik Bila Lambat Makan.

As Salam.

ESP adalah sumber pemakanan
terbaik untuk sel yang sihatdalam badan

Satu hari kelmarin saya ada program Shaklee dengan upline/leader Shaklee saya. Memang tak mau lepaskan peluang untuk turun mendengar dan kutip ilmu dari mereka.

Dari pagi keluar rumah, alas perut dengan air kosong je. Tak sempat nak shake ESP. Pukul 10 makan pagi, Lunch pukul 2 petang. Akibatnyaaaaaa. Gastrik dan pedih perut sebab makan lambat.

Semangat punya pasal. Hmmm. Untuk ibu hamil, jangan selalu amalkan yer. Tak bagus untuk ibu dan bayi dalam kandungan.

Sampai umah dah malam. Terus bancuh ESP. ESP memang sesuai untik kurangkan angin dalam perut saya kalau pedih lerut datang tiba tiba. ESP bagi rasa kenyang dengan cepat dan tak terlampau berat diambil kalau bagi sesiapa nak diet. Tak lupa juga telan OSTEMATRIX + B-COMPLEX restkan badan mok buyong.

ESP, sedap, lazat dan mengenyangkan.

Ostematrix pun bagus untuk naturalkan asid dalam perut. So, kombinasi 2 vitamin Shaklee ni bagus untuk korang yang perut sensitif kalau korang lambat makan.

Vitamin untuk ibu hamil. Pelengkap nutrisi
terbaik untuk ibu dan bayi dalam kandungan.

Alhamdulillah, setengah jam lepas tu, pedih perut gastrik dah hilang. Syukur. Perut pun kenyang. Tak craving walaupun hari dah malam. Tapi tak tahan, dah settle semua, angin dari perut akan menderu deru keluar. Lagi lega rasa perut bila angin yang seharian dalam perut dapat dibuang secara semulajadi.

Alhamdulillah, ESP sangat membantu masalah gastrik mak buyong macam saya. Sebab tu saya sayang ESP, kenyang dan gastrik saya cepat hilang. Selain bagi tenaga dan buat kulit jadi cantik, ESP dapat kawal berat badan pada tahap optimum tanpa perlu berlapar.

ESP + PD Shaklee. Resepi bancuhan ESP. YUMMY.

Bagi korang yang mencari alternatif untuk kurangkan masalah gatrik, ramai dah pengguna Shaklee gunakan ESP sebagai salah satu food supplement untuk kurangkan masalah gastrik.

Sebenarnya, kesan pengambilan ESP yang berterusan beri kesan pada sel sel diperut agar dapat bertahan kuat apabila asid perut memenuhi ruangan perut kita. ESP kan bantu sihatkan sel.

ESP terbaik.

Semoga ESP terus berada dipasaran Shaklee dan memberi manfaat pada semua orang. Ibu hamil, elok amalkan ESP untuk kawal gula, elak gastrik dan juga untuk tambah susu ibu semasa proses penyusuan bayi.

Produk wajib ada masa berpantang dan sampai bila bila. ;)

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER