23 December 2016

Sihat Dan Bertenaga Walaupun Dah Masuk Trimester Terakhir Kehamilan.

As Salam.

Next week minggu akhir kehamilan saya untuk sesi 2016. Insyallah tahun baru nanti bertambah sorang lagi ahli keluarga dan bertambah jugalah tanggungjawab dan amanah dari Allah s.w.t.

Semoga dimudahkan segala proses melahirkan baby ketiga kali ni. Feeling tu masih teruja dan sama macam nak sambut baby pertama. ;)

Alhamdulillah, sepanjang kehamilan ketiga ni, saya tak ada banyak masalah dari segi alahan mahupun masalah kesihatan. Cuma beberapa history rekod kehamilan sebelum ni saja yang perlu diberi pemantauan rapi.

Dengan daily task as a supermom dari rumah, memang sedikit tough hamil kali ni sebab saya perlu handle 2 anak yang aktif mengexplore dunia mereka.

Syukur jugak ada supplement shaklee saya amalkan sejak dari awal hamil. Vitamin ibu hamil ni memang wajib makan untuk ibu dan baby.


ESP, BCOMPLEX, VITALEA, OSTWMATRIX,
VITAMIN C basic supplementnsepanjang hamil.

Saya consume fullset hamil shaklee sebab nutrisi dia lebih lengkap dan menyeluruh berbanding bekalan yang diberikan oleh pihak hospital dan klinik ibu anak.

Insyallah, vitamin ni saya akan amalkan sehingga lepas bersalin, masa berpantang dan menyusu untuk bekalan tenaga selepas tu pulak.


Terima Kasih Shaklee.

Kelebihan dia, yang pastinya jimat. Kalau pun tak habis masa mengandung, boleh sambung makan masa berpantang. Cuma tambah satu dua vitamin lagi yang khas untuk sembuhkan luka dalaman.

Terima kasih shaklee untuk bekalan vitamin saya semasa hamil dan insyallah saya akan terus menggunakan shaklee sepanjang hayat saya.

Sememangnya, produk shaklee, SELAMAT, SEMULAJADI, BERKESAN & terbaik.

:-*


Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER