21 March 2014

SET BATU KARANG SHAKLEE

بسم الله الرحمن الرحيم, السلام عليكم

Apa itu batu karang.


Batu karang, dengar macam karangan dilautan. heheheh. Batu karang adalah sejenis penyakit yang dihidapi kekebanyakannya oleh kaum adam. Kaum hawa pun ada yang sakit batu karang, tapi tak sekerap kaum adam. 

Boleh di simpulkan disini, batu karang terjadi disebabkan garam, mineral dan bahan-bahan lain berkumpul secara berlebihan dalam air kencing. Asid urik yang berlebihan juga menyebabkan berlaku juga batu karang. Apabila semua bahan ni terkumpul, akan membentuk batu batu pasir dalam saluran kencing. 

Kurang mengambil air kosong yang cukup boleh memekatkan semua bahan-bahan penyebab dan lagi cepat batu karang akan terhasil. 

Cara merawat batu karang.

Batu karang boleh dirawat andai kite sedari penyakit batu karang ada dari awal lagi. Tetapi, amalan cara hidup yang sihat  adalah salah satu langkah awal bagi mengelakkan penyakit batu karang. Anatara cara untuk elakkan bau karang adalah:
Pengambilan supplement juga adalah sebagai salah satu alternatif untuk melengkapkan kekurangan nutrisi bagi mengelakkan batu karang terjadi. 

Anda boleh memilih SET BATU KARANG SHAKLEE, sebagai diet supplement anda setiap hari.

Set Batu Karang SHAKLEE
Harga Pengenalan:
S.R VITAMIN C: RM92.50 (180 BIJI), tahan selama 6 bulan
B-COMPLEX : RM53.75 (20 BIJI), tahan selama 3 bulan
OSTEMATRIK : RM61.00 (120 BIJI), tahan selama 1-2 bulan
ALFALFA COMPLEX : RM53.75 (s-330 BIJI), tahan selama 3 bulan
LECITHIN : RM52.50 (180 BIJI), tahan selama 3 bulan
CARATOMAX : RM74.00 (30 BIJI), tahan selama 1 bulan

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER