12 May 2014

HERBAL BLEND, KRIM AJAIB SERBAGUNA UNTUK SEISI KELUARGA

بسم الله الرحمن الرحيم, السلام عليكم

masalah ruam bayi

Produk Shaklee yang saya cuba yang terbaru ni adalah Herbal Blend Shaklee. Dulu duk dengar je orang cerita pasal krim serbaguna ni, bagus untuk masalah luaran kulit. Tapi, saya perlu menunggu beberapa bulan malahan almost 1 year untuk dapat produk ni. Wow! Hebat betul Herbal Blend ni.

Stok herbal blend sangat2 terhad. Terhad kerana setiap kali stol keluar je, tak sampai sehari, semua licin. so mintak maaf laa kalau siapa yang pi beli lambat2 tu. Kenapa HOT STUFF sangat herbal blend ni? jom kita kaji selidik ke'famous'an Herbal Blend ni.

Apa itu Herbal Blend, krim serbaguna Shaklee.

MULTY PURPOSE CREAM SHAKLEE
kandungan herbal blend yang selamat dan semulajadi
  •  krim serbaguna 'hot selling item' shaklee yang baru sehari ada stock kat branch pada sebelah pagi, dan kehabisan stock pada waktu tengahari. :) penangan closing dan new restock setiap bulan
  • krim sapu yang tak bermiyak dan berangin untuk kegunaan luaran badan khas untuk keluarga tersayang.
  • krim ekstrak herba semulajadi
  • tidak berminyak dan mudah meresap
  • tanpa steroid

Krim herbal blend adalah krim serbaguna untuk seisi keluarga untuk kegunaan luaran. Sapu sahaja pada spot yang bermasalah seperti bekas gigitan serangga atau kulit gatal, ia akan meresap ke kulit tanpa meninggalkan kesan minyak. Bau pun wangi je sebab dibuat dari herba terpilih kan. Saya suka herbal blend. Everyone should has this one.

Kelebihan Herbal Blend Shaklee.

herbal blend
krim kegemaran masa kini
  • lembutkan kulit kasar dan tumit merekah dan pecah
  • selesaikan masalah kulit gatal dan ruam
  • hilangkan parut termasuk campak dan chicken pox
  • sebagai losyen harian
  • beri kelegaan semasa ketidakselesaan hari demam

Testimoni Herbal Blend Shaklee.

Agak mengejutkan bagi saya, testimoni dari sahabat office yang baru mencuba Herbal Blend minggu lepas. Dia ni alahan kepada sabun basuh pinggan menyebabkan tangan dia naik gatal kat hujung2 jari. So saya suruh dia guna Herbal Blend ni. Alhamdulillah, lepas beebrapa minit je letak krim serbaguna ni, dia dah rasa perubahan. This is overclaim! NO! Tapi benar. Saya tengok jari dia dah kering dari asalnya.


Pagi ni, dia send lagi gambar kat whatsapp mesengger. Tangan terkena iron petang semalam. Terus dia sapu herbal blend. Menakjubkan, gelembung air tak timbul dan kesan terkena iron tu terus kering. Dia cakap kalau guna ubat gigi pun still gelembung air akan ada, tapi tidak dengan sapuan herbal blend.

kesan terkena iron baju kering dan tidak gelembung air

kesan terkena iron panas
kepuasan pelanggan adalah yang utama
Tiada yang lebih menakjubkan dari kekuasaan Illahi. Kita hanya mampu berusaha bagi menyelesaikan sesuatu masalah. Dengan izin-Nya jualah, segalanya pulih seperti sediakala. Saya ingin berkongsi dengan kalian semua apa yang saya ada. Yang baik dikongsi, yang kurang elok, dijauhi.

Saya sangat suggestkan kepada ibu-ibu semua atau setiap pembaca blog saya agar memiliki sekurang-kurangnya satu herbal blend krim ajaib ni' di rumah dan dibawa kemana sahaja anda berada. Instant first-aid kit yang perlu ada sentiasa bersama kita. :)

Harga pengenalan:
Herbal Blend Multy-Purpose Cream : rm27.50 (4oz)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Jom sertai saya dan Shaklee untuk dapatkan privilage harga ahli yang lebih murah. Hanya rm65 seumur hidup @ dapatkan keahlian percuma seumur hidup dengan pembelian sebnayak 200UV. Jangan lepaskan peluang anda.


Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER