26 May 2014

SET KESUBURAN SHAKLEE UNTUK BERJAYA HAMIL

بسم الله الرحمن الرحيم, السلام عليكم



Selamat pagi semua. Lama sungguh menyepi dari ruangan ni. Dah nak berkulat page dah. Heheheh. I olsss busy sedikit menyelesaikan beberapa perkara penting.

Ada berita gembira yang ingin dikongsikan bersama pembaca page sekalian. Begin the day, monday blues with good news. Alhamdulillah, rakan saya merupakan downline saya juga memberitahu bahawa kawan dia telah disahkan hamil. Kawannya telah menggunakan set kesuburan shaklee untuk hamil sebagai salah satu ikhtiar mereka untuk mendapatkan cahaya mata pertama mereka.


Katanya, period customer beliau tidak teratur seperti biasa tetapi sejak menggunakan Gla Complex dan ESP Shaklee, dengan janji dan kuasa Allah s.w.t, customer beliau yang juga merupakan sahabat beliau sendiri berjaya hamil dengan jayanya. Syukur.

Tiada yang lebih menggembirakan kepada pasangan yang sudah berkahwin, mengetahui bahawa si isteri sudah berbadan dua. Tahniah diatas usaha, ikhtiar dan tawakal anda untuk menggunakan salah satu ikhtiar untuk hamil. Customer ni menggunakan set kesuburan shaklee. 

Tidak salah untuk kita mencari alternatif perubatan samada melalui perubatan moden mahupun rawatan tradisional. Selagi ia tidak bertentangan dengan ajaran agama, di haruskan untuk kita berusaha untuk mencari solusi terbaik untuk hamil.

Andai anda mempunyai masalah kesihatan kesuburan, janganlah gundah gulana, setiap orang sudah ditetapkan rezeki masing-masing. Sesungguhnya rezeki kita adalah dari Allah s.w.t. Kita hanya mampu merancang. Selebihnya, kita serahkan kepada Illahi.

Set Kesuburan Shaklee untuk Hamil.

Set kesuburan yang ditawarkan oleh shaklee meliputi set untuk suami dan isteri. Ada dikalangan pasangan suami isteri, salah seorang diantara mereka mempunyai masalah kesuburan. Tak kurang juga ada dikalangan pasangan suami isteri mempunyai msalah kesuburan bagi kedua-duanya. So, dapatkan rawatn doktor pakar bagi mengetahui tahap kesuburan kedua-dua pasangan anda.

Set Kesuburan Shaklee untuk Lelaki:

  • Vitamin E menguatkan sperma untuk berenang menuju ke sasaran (telur perempuan)
  • Zinc Complex memperbanyakkan air mani lelaki dan menjadikannya lebih pekat.
Anda juga boleh menambah vitamin seperti COQHealth bersama set asas kesuburan Shaklee.
  • CoQHealth memberi tenaga yang berpanjang semasa bersama dengan pasangan.

Set Kesuburan Shaklee untuk Wanita:

  • Gla Complex membaiki aturan kitaran period wanita agar lebih teratur dan menstabilkan hormon badan yang tidak menentu. Ia juga mengurangkan PMS semasa datang haid.
  • Alfalfa Complex kacip fatimah wanita zaman moden dan bertindak menghasilkan pelincir semasa bersama pasangan. Lebih hebat lagi, ia dapat mengetatkan lagi faraj wanita seperti terasa seperti di malam pertama.
  • B-Complex with acid folic digalakkan makan lebih awal agar dapat mengelakkan kecacatan janin serta bertindak sebagai anti-stress kepada badan kita.
  • ESP minuman protien membantu dalam menguatkan rahim wanita dan memberi tenaga bagi memulakan aktiviti pagi anda.

Testimoni SET KESUBURAN SHAKLEE

Hanya mengamalkan ESP dan Gla Complex, Alhamdulillah, customer ini berjaya hamil setelah mencuba set kesuburan shaklee. 




Semoga perkongsian kali ini membawa manfaat dan membuka pintu hati kalian agar terus berusaha dalam mendapatkan rezeki dari Allah s.w.t.

Dapatkan konsultasi dari saya untuk set kesuburan shaklee anda mulai hari ini. Insyallah saya akan bantu anda seperti customer yang telah berjaya hamil ni. 

Harga pengenalan:
SET KESUBURAN SHAKLEE UNTUK LELAKI: 
Vitamin E : RM149.00 (120biji), tahan selama 3 bulan
            Zinc Complex : RM 33.75 (120biji), tahan selama 3 bulan
CoQHealth: RM124 (30biji), tahan selama 1 bulan

SET KESUBURAN SHAKLEE UNTUKWANITA:
GLA Complex: RM91.25 (60biji), tahan selama 2 bulan
Alfalfa Complex: RM53.75 (330biji), tahan selama 3 bulan
B-Complex: RM 53.75 (120biji), tahan selama 3 bulan
ESP: RM150, tahan selama 1-2 bulan 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Jom sertai saya dan Shaklee untuk dapatkan privilage harga ahli yang lebih murah. Hanya rm65 seumur hidup @ dapatkan keahlian percuma seumur hidup dengan pembelian sebnayak 200UV. Jangan lepaskan peluang anda.


Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER