09 May 2014

AKU JATUH CINTA!

بسم الله الرحمن الرحيم, السلام عليكم


Tajuk sangat clishe. Jatuh cinta lagi. wah! Da kawin pun tapi still nak jatuh2 cinta. Boleh ker? Apa cer? Bagi saya tak salah untuk jatuh cinta banyak2 kali pun. Tapi awas! jangan salah jatuh cinta pulak. Saat kita jatuh cinta adalah saat yang paling membahagiakan.

Jatuh cinta ini pelbagai. Cinta pada Illahi, cinta pada ibubapa kita, cinta pada suami dan isteri. Cinta itu bila hati kita  suka pada sesuatu benda atau perkara. Ya! memang saya sudah jatuh cinta. ????? Cinta ni memang tak boleh dipaksa dan memaksa setiap orang untuk jatuh cinta dan suka dengan apa yang kita suka. Wah! berbelit dah cinta jatuh cinta ni.

Jatuh Cinta


Saya jatuh cinta dengan Shaklee! yer betul. Ini adalah cinta terbaru saya. Kenapa saya boleh jatuh cinta dengan Shaklee. Banyak sebab saya jatuh cinta. 
  • Pertamanya, saya jatuh cinta kerana Shaklee memberi kesedaran kepada saya untuk lebih menghargai kesihatan tubuh badan saya. Sebelumni saya agak kurang menjaga kesihatan dalam menjaga amalan diet seharian saya. Bantai je semua apa yang sedap di telan dan di rasa oleh mulut ni. YUMMY!!!
  • Shaklee memeberikan peluang kepada saya untuk menambah pendapatan sampingan saya. Walaupun saya bekerja, tiada halangan untuk saya menceburkan diri saya dalam bidang business yang baru2 je merangkak mengenali bidang perniagaan ni. Senang dan mudah. Just trough medium Online, saya dapat berbusiness hanya di hujung jari.
  • Saya jatuh cinta dengan Shaklee kerana Shaklee membuka peluang kepada saya untuk lebih mengeratkan silaturahim dengan sahabat seislam saya. Jaringan persahabatan lebih luas dan lebih mengenali nilai ukhuwah dengan berkongsi kebaikan setiap product Shaklee.
Kalau nak disenaraikan memang banyak. Tapi cukup lah saya mentafsirkan cinta saya disebabkan perkara diatas. Bermula dengan Set Penyusuan, (ESP, ALFALFA) terus ke vitamin-vitamin yang lain. Kalau betul kita sayang dan sukakan sesuatu produk tu, kita akan consume produk tu sekurang-kurangnya 3 bulan hingga selamanya. 

Dalam shaklee pulok, if sayangkan dan cintakan Shaklee, at least perlu gunakan 10 produk. Wah giler banyak nak guna 10 produk. Tak mabuk ke consume vitamin bayak2. Tak ade istilah yang banyak dan mabuk kalau kita follow instruction dia molek2 kan? 

Nak tau saya guna produk Shaklee yang mana satu tak? Jom scroll.

nutriferon shaklee
nutriferon, omega dan vit c


set rambut gugur shaklee
zinc dan esp untuk rambut gugur

basic h shaklee

set kebersihan rumah.


period pain


sustained release vitamin c, vitalea, b-complexvitamin untuk jantung sihat

 Banyak tak? Tak lah. Bagi saya masih belum banyak. Ade lagi orang yang cosume macam2 lagi berbanding saya. Kata jatuh cinta dengan Shaklee kan? Make sure 10 barang ok! Tak cuba tak tahu.

Tak rugi invest untuk kesihatan. Jom la kita try Shaklee sekarang. Mungkin anda adalah orang yang seterusnya yang jatuh cinta pulak?

ORDER NOW
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Jom sertai saya dan Shaklee untuk dapatkan privilage harga ahli yang lebih murah. Hanya rm65 seumur hidup @ dapatkan keahlian percuma seumur hidup dengan pembelian sebnayak 200UV. Jangan lepaskan peluang anda.


Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER