13 September 2016

Destinasi Percutian Idaman Yang Nak Diterokai Suatu Hari Nanti.

Destinasi Percutian Idaman
Destinasi Percutian Idamanku.
Bila cuti cuti sekolah ni, teringin juga bawak adik adik gi cuti jalan jalan. Melawat tengok tempat orang. bak kata orang lama lama, jauh berjalan luas pandangan.
Betul dop?
Dan setiap antara kita ada tempat tempat pelancongan yang kita idamkan.

Destinasi percutian idaman saya.


Istanbul. Turki, saya dah pergi sini, tapi dalam mimpi. Dan saya nak jadikan dia sebagai realiti.

Saya nak melawat Sulaimanian Mosque(masjid biru) dan Hagia Sophia. Selain tu, masa tengok cerita Istanbul Aku Datang, tempat dia style lama lama. Tak kampung tak bandar.
Entoh, memang dari belajar dulu, suka tengok gambar Istanbul, dengan senibina yang cantik cantik.

Selain tu of coz laa nak pi shopping. ðŸ˜ƒðŸ˜ƒ
Ooo satu lagi, nak naik belon panas. Hehehe.

Kalau nak gi sana, nak angkut satu family kecik saya, nak ajak parents dan 2 adik yang masih sekolah tu. Mesti seronok. Lagi ramai lagi seronok kan?
Tapi kene tengok budget jugak laa kan. Tapi kalau nak bawak parents, adik adik, kita kene usahalaa cari duit lebih.

So far tengok dalam pakej melancong, sorang perlu spent RM2500 -RM3000. Kalau nak bawak parents, adik kecik 2 orang tu, family saya lagi, budget dalam RM225000.
Banyak ke? Tapi tak mustahil. Plan nak pergi Ogos 2018 sambut birthday kat sana sekali.
So kene start kumpul duit sebulan at least rm900. Kita bagi extra budget rm1000.

Tapi saya tak kerja. Mana nak cari income banyak tu. Hehehe business Shaklee kan ada. Kene target perform betul2 dari sekarang nak bonus RM2K SEBULAN dan lebih lagi. Insyallah.

Tiada yang mustahil. Mustahil itu cuma alasan.
Doakan impian saya ke Istanbul, ke destinasi percutian idaman yang nak diterokai suatu hari nanti dimudahkan.

Ameen.

P/S: silalah grab bonus besar dari Shaklee. So senang nak round satu dunia. Buat business betul betul, satu family besar kIta boleh angkut semua.

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER