19 September 2016

Produk Shaklee Yang Wajib Bawa Semasa Travel. Kalau Tak Bawa, Rasa Tak Lengkap.

Ubatan semulajadi semsa travel.

Supplement teman setia saya.Dah kalau namanya bercinta dengan Shaklee, vitamin shaklee pun ku angkut dibawa berjalan-jalan. Ada beberapa produk Shaklee yang wajib saya bawa semasa travel untuk diri dan keluarga. Jom selongkar.

Produk Shaklee yang wajib bawa semasa travel.

  • Vitalea - multivitamin dan multimineral untuk badan. Kadang kadang travel sana sini, hal makan akan jadi satu masalah. Kalau selera kita kene dengan menu tempat kita berjalan tak pe la kan. Kalau kene yang tak memenuhi juadah harian, tak de a\energy nak topup masa berjalan-jalan. Kita telan jelah Vitalea ni sebagai back-up nutrisi lengkap untuk badan. Lengkap dengan 28 nutrisi untuk badan dan bersamaan dengan 40 jenis lauk untuk dimakan.
  • B-complex - beri tenaga kepada badan sebab salah satu fungsi vitamin B ni ia akan tuar makanan yang kita makan kepada bentuk tenaga. Selain tu. kurangkan stress semasa travel. Dengan anak-anak lagi kan, memang headache jugak kadang kadang berjalan ramai ramai. Macam macam kerenah nak di layan.
  • Vitamin c & Nutriferon - kuatkan imun badan dan kuatkan antobodi untuk lawan virus. Pergi jalan jalan tempat orang ni, kita tak tau apa yang berlaku. Prevention is better than cure kan?. So, perisaikan diri kita terlebih dahulu sebelum virus bakteria serang badan.
  • Ostematrix -  yang ni best. Gi jejalan pusing pusing memang letih sangat tapi syok. Dapat kenal negara orang. Tapi bila seharian dah jalan, pastu esok nak sambung jalan lagi, memang badan perlukan rehat yang cukup. Bagi kurangkan rasa letih dan stress kaki dan tangan, telan dulu ostematrix sebelum tidur untuk tidur yang nyenyak dan bangun pagi esok badan segar dan lebih fresh. Baru best nak sambung travel lagi.
  • Herbal Blend - krim sapu serbaguna untuk kulit. Sunburn ke, atau kene gigit serangga ke, sapu jelah guna krim ni. Selamat dan mudah nak dibawa kemana-mana.

Yang ni semua produk Shaklee yang wajib saya bawa semasa travel. Tambahan sekarang ni berbadan dua, ada lagi extra supplement yang saya bawa bersama. Paling wajib, NUTRIFERON.
Bekalan panadol memang tak bawa kalau gi jalan jalan. Hehehe. Orang cakap, kalau pergi travel, berubah angin, badan cepat tak sihat. So saya standby segala macam vitamin untuk diri dan family saya supaya semua dalam keadaan sihat nak berjalan jalan. Kuatkan antibodi supaya kuat nak ronda ronda pusing kawasan.
Untuk anak anak pun tak dilupakan, saya bekalkan Vitamin C Chewable dengan Vitalea for Kids Chewable untuk kesihatan mereka.
Prevention is better than cure.
Ibu ibu semua, siapkan ubatan dan vitamin mana yang perlu utnuk persediaan kita semasa travel. Kalau rasa agak agak ada yang nak pening demam tu, terus je telan vitamin megadose. OK!

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER