06 June 2014

AURA DAN BAHANG NATIONAL CONFERENCE SHAKLEE SEMAKIN HANGAT.

بسم الله الرحمن الرحيم, السلام عليكم




OK. Ni adalah sesuatu yang sangat baru bagi saya. NATIONAL CONFERENCE SHAKLEE 2014. Majlis paling besar dalam Shaklee untuk seluruh warga SID dan warga Shaklee di Malaysia. Majlis bakal berlangsung esok bertempat di Sunway Piramid Convention Centre, Kuala Lumpur. Bakal dihadiri oleh master-master hebat dari seluruh Malaysia dan Tetamu jemputan dari luar negara juga.

Pppssttt... psttttt ... dengor kata ade Faizal Tahir . hehee




Sejak join Shaklee ni laa baru tahu semua benda ni. Anda ingat lagi apa kelebihan bila kita masuk join sebagai ahli? Salah satunya adalah CONFERENCE. Dalam negara ataupun diluar negara. International conference bakal berlangsung Ogos 2014 ni bertempat di California, US. Macam mana nak layakkan diri pergi join conference ni?

Kali ni saya pergi dengan suami dan anak-anak. Forst time ni. Pergi atas tiket 'beli tiket conference'. Tahun ni kita join untuk sedut aura para awarders kita yang naik stage. Hopefully tahun depan, giliran sya dan peluang saya untuk naik pentas terbentang depan mata. Insyallah. 

Melaram @ National Conference SHAKLEE

Pasytinya esok, gemerlapan la setiap pasangan dan hadirin. Melaram laa kan apa lagi. Formal attire untuk masuk dewan. Liplapliplap glamor laa sorang2. Saya? Baju? Macam biasa laa jubah jelaa.





Simple and elegance. 



Menswear lagi senang to choose. Pakai suit tak pun kod je. Abailaa kalau typo k ejaan tu. Hehehe.

So, nanti saya akan update lagi mengenai National conference sepanjang 2 hari berlangsungnya majlis. Rasa macam paparazzi pulok masa type ni. Wartawan hiburan tak bertauliah. Pun rasa macam nak pergi ABPBH pulok dah. 

See yaa! Tak sabar nak jumpa all my upline and sifu2. 

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER