27 November 2016

Apa Sebab Shaklee Lakukan Landmark Study Untuk Produk Syarikatnya.

As Salam.


Pebenda LANDMARK STUDY , Yang pengedar Shaklee duk sembang kencang ni?. 

Landmark Study ni kajian yang Shaklee jalankan kepada correspondent yang terpilih berdasarkan kajian yang nak dibuat. Seperti LS yang sedia ada, Shaklee buat kajian tentang pengguna yang amalkan supplement bukan Shaklee, tak gunakan supplement dan pengguna supplement Shaklee.

Landmark study ni penting untuk memastikan produk yang digunakan betul betul berkualiti dan berkesan kepada pengguna. Untuk pastikan ia betul betul berkualiti, ia ambil masa yang tertentu untuk mendapatkan hasil yang terbaik.

Maknanya disini, nak guna correspondent pun, kene yang dah amalkan supplement lebih dari 10 tahun. Sebab, badan kita ni akan akan ambil masa untuk benar benar adapt dengan supplement, nutrisi yang dimakan akan nampak kesan. Landmark study shaklee cari pengguna mereka yang dah 20 tahun amalkan shaklee tau.

Sebab penyakit dalam badan ni, dia nak jadi, bukan ambil masa setahun dua. Tapi makan masa bertahun tahun. Barulaaa boleh detect penyakit. Penyakit pun keluor satu satu. Macam penyakit tiroid saya, lepas 20 tahun baru dapat kesan.

Ok paham? Kenapa shaklee buat landmark study? Ada tujuan asbabnya.

Nak pilih produk, pilihlah yang beri manfaat jangka panjang. Bukan produk bermusim.


Ok semua! Selamat berhujung minggu. 




Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER