10 May 2012

LAST DAY CIK KAT OFFICE ArAHDESIGN TODAY

hmmm today is tuesday, 10 mei 2012 and today is my last day at the office status as cik emilia. esok saya sudah coti untuk preparation my wedding. hmmm yesterday Arahdesign membelanja steambot kepada saya yang akan menamatkan zaman bujang saya pada 12 mei nanti. tq semua. so start esok saya akan bercuti sampai hari ahad, than back to office again and contnue my work as normal laa. saya xcuti lame pun sebab cuti lama simpan for balik ganu. hmmm next week bayok kije kene siapkan competition PAM. lepas tu saya goyang kaki berehat. semoga di permudahkan segalanya. 

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER