06 July 2012

ARCHIDEX 2012..

alhamdulillah

salam to everyone.

Da lama xhapdet blog. Hmm bz la kununnya. Tp so far Masih lagi bernafas kat dunia ni. Amin

This week is quite bz la for me. Kerje di ofis and kerje diluar ofis. Dan untuk  2 hari ni uisshhhhh pg klcc xhengat sebab pergi ke archidex. Bos suh la pg kununnya bleh laa belajor ape yang patut. Huhuhuhu as ussual laa kalo pergi PAM aktiviti ni semua majoriti chen-na. Konker dek puok2 dia je.
Arini plok saya n bebudak ofis tu pegi lg for conference Datum-KL. huiiii jgan cakap lebey laaa. Mulut tu sonyap jeee. Chenna merata riti. Tercabar den punyo kredibiliti. Semoa duk speking omputih. Tp aku totap ngn bahasa aku. U nit understand me n bahasa. Get out! hahaha tp kadang2 rasa jgk kocil diri den ni haa spiking london pun tercungap2. bila laa den boleh cakap laju cam air lalu.

Tapi xpolah. Janji aku paham laaa ape yg speaker2 omputih tu ckp. Buleh la jgk join gelak kunon nya paham laa ape mike ckp. (tp mmng aku paham botul laa) tarak tipu punyaa. 
Time ni laa terasa nok duk kat obersi tu.

Insyallah laa one day i will master english n can spik2 like omputeh. Ceewaaahhhhh.
Dalam duk cbuk2 cari ape yang patut sempt lagi laa duk amek gambor. Tuk tatapan anak cucu laa kunun nya.
















salam kasih saynag,
lieya7

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER