09 February 2014

SUPPLEMENT UNTUK ASTHMA @ LELAH

بسم الله الرحمن الرحيم


Asthma atau senang orang melayu kita panggil sebagai lelah memang satu mimpi ngeri laa bagi saya. Sebenarnya saya bukanlah seorang penghidap asma tegar. Tapi kadang2 simptom asma tu ada expecially bila waktu malam, sejuk dan keadaan dingin. Selain daripada tu, saya kadang2 tak boleh bau dengan penyembur serangga. 

Ada beberapa sebab juga bagaimana asma @ lelah ni boleh terjadi. Antaranya seperti allergy kepada bulu seperti bulu haiwan, hama pada permaidani atau tilam dan bantal tidur, asap rokok dan juga udara sejuk. Tapi jangan risau, anda pun boleh mencari alternatif supplement untuk asthma untuk bantu masalah yang dihadapi.

GEJALA ASTHMA @ LELAH NI MACAM MANA???

Lain orang lain simptomnya. Gejala yang sering berlaku adalah seperti batuk, batuk bekahak, sakit dada, nafas berbunyi, berpeluh-peluh, pernafasan seperti tersemput-semput dan singkat, 

Kalau saya, lelah saya akan bermula bila hidung rasa kurang selesa, mungkin disebabkan oleh masalah sinus yang saya hadapi. Selepas tu bangun pagi mesti akan rasa sakit tekak dan saya akan alami panas badan dan akhir sekali batuk menjelma. Saat batuk tu datang, kahak dan lelah akan terus menerus menyerang. Tu laa yang saya panggil nightmare.

 RAWATAN ALTERNATIF: SUPPLEMENT UNTUK ASTHMA @ LELAH

Ada ramai yang bertanya kepada saya, supplement apa yang sesuai untuk asthma @ lelah ni. Alhamdulillah, sepanjang tempoh lelah saya ni, hanya sekali sahaja nabulizer saya sedut di klinik. Selebihnya sekadar rawatan biasa di klinik . Hari ini, saya telah berjumpa dengan SHAKLEE, mempunyai set kesihatan atau supplement yang sesuai untuk asthma @ lelah. Kita hanya berikhtiar merawat penyakit, ALLAH s.w.t jua yang menyembuhkan. 

SET KESIHATAN SHAKLEE
Supplement untuk Asthma @ Lelah: 
Kanak-Kanak boleh menggunakan MEALSHAKESHAKLEE & OMEGA GUARD,
Dewasa boleh gunakan OMEGA GUARD, SUSTAINED RELEASE VITAMIN C, NUTRIFERON GARLIC COMPLEX

TESTIMONI DARI SAHABAT SAYA:


note: umi sabihah meggunakanGARLIC & OMEGA GUARD dan umi berpuas hati!tq saa n umi

Jangan lupa dapatkan Set Kesihatan Shaklee anda sekarang.Hadiahkan kepada yang tersayang. 

Menukar Jenama Merubah Hidup Anda

SHAKLiEEyagroup
Shaklee Independent Distributor (1026723)
+6019-287 2442 - whatsapp/call/sms
fairusemilia@gmail.com

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

2 comments:

  1. Biasanya jika lelah untuk bayi, sesuai tak consume set lelah ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. As salam mama yusuf. Bayi umur berapa? Jika setahun keatas boleh try mealshake dan omega guard untuk lelah. :)

      Delete

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER