21 February 2014

SET KURANGKAN BERAT BADAN SHAKLEE

بسم الله الرحمن الرحيم, السلام عليكم


Ubat Kurangkan Berat Badan.


Bila dengar pasal ubat kurus or ubat nak slim ke, hati saya gerun. Gerun sebab apa? SEBAB terbayang dalam ubat ubatan tu seperti ada bahan chemical yang menghakis setiap pelusuk ruang dalaman tubuh saya. ARGHHH.

Banyak betul sekarang lambakan ubat dan suppliment di pasaran. ada yang cepat putih, gebu geban, mulus tulus, cepat kurus dalam masa 7 hari, ketatkan situ, ketatkan sini. Yang tak leh blah, ketatkan miss v. Auuuu malu la mak. Pastu iklan kan ' laki anda puas....blablablabla..... oooo no no no no...

But I still not interested dengan produk yang ada kat pasaran. Seriusly sebab saya takut akan side effect yang bakal berlaku selepas penggunaan. OK! da da daaaa bebel jauh da ni.

Tips nak kuruskan berat badan dah pernah di bincangkan sebelum ni. Salah satu caranya dengan mengamalkan pengambilan suppliment kesihatan.


Vitamin apa yang sesuai untuk kurangkan berat badan?

Banyak. Banyak sangat suppliment dan ubat ubatan yang ada di pasaran. Nak cerita satu2 memang tak kan abes. Start yang kurus dalam masa 7 hari sampai laa ada yang berbulan2. Bergantung pada keselesaan anda dalam memilih produk. Nasihat saya, Pilihlah dengan bijak produk yang anda suka. OKEY. :)

Cadangan saya!

Dapatkan beramai-ramai SET KURANGKAN BERAT BADAN SHAKLEE sekarang. Set kesihatan yang sedang top selling dipasaran sekarang. Dengan cara pengambilan yang betul dan konsisten, Insyallah hasilnya pasti bombastik. Dah ramai yang mencuba. 

Set Kurang Berat Badan mahal?

Tidak bagi Shaklee. Shaklee mempunyai set budget yang sesuai bergantung kepada kemampuan korang semua. Yang pasti set kesihatan ni SELAMAT, SEMULAJADI DAN BERKESAN. 

Apa yang ada dalam set SLIM shaklee ni?


premium set kurus

Harga pengenalan: 

Omega Guard - 90 biji, RM136
Lecithin - 180 biji, RM52.50
Herb-lax - 120 biji, RM52.50
Cinch Shake - 15sv, RM173
Cinch Tea Mix - 28 sticks, RM131


budget set kurus

Harga pengenalan: 

ESP - 850g, RM150
Lecithin - 180 biji, RM52.50
Alfalfa - (S) 330biji, RM53.75 
             - (L) 700biji, RM97.50

Walaupun korang dah consume SET Kurangkan Berat Badan Shakle ni, korang still lagi perlu bersenam dan mengamalkan pemakanan diet yang seimbang. Jangan mentang2 dah ade set untuk kurus, ubat untuk kurus, nasi still makan berpinggan- pinggan. Awas, sedikit pun takkan membantu OK! Banyakkan makan sayur-sayuran dan buah-buahan untuk hasil yang lagi torbaik.

Jom Order Sekarang!!!
Selamat Menjaga Kesihatan Anda

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER