21 August 2016

Jom detox cara Shaklee. Sejauh mana keberkesanannya.

Setiap hari badan kita lalui proses detox. Sama ada kita sedar atau tak. Kenapa detox ni penting untuk tubuh kita. Apa kaitan detox dengan kesihatan badan kita.

Detox ni maksudnya kita cuci dalaman kita daripada toksin yang tak diperlukan. Kalau toksin terlapau banyak dalam badan, boleh jadi racun dan menyebabkan badan kita akan cepat jatuh sakit.

Proses detox dalaman badan kita melibatkan organ organ dalam badan seperti hati. Setiap organ detox memainkan peranan masing masing dalam proses mencuci badan. Antara organ detox badan kita termasuklah buah pinggang, usus, paru-paru, dan kulit.

Orang yang rajin berdetox ni akan rasai tahap kesihatan yang lebih baik. Antara kebaikan detox ni adalah:
  • dapat rehatkan organ detox bila kita berpuasa.
  • dapat stimulatekan hati kita untuk tapis toksin dengan lebih baik.
  • lancarkan peredaran darah.
  • proses pembuangan lebih senang pada usus, kulit dan buah pinggang.
  • badan mudah serap nutrisi dari makanan yang dimakan.
Semua orang perlu buat detox. Banyak manfaatnya. persekitaran kita terdedah dengan pencemaran serta pemakanan yang kurang sihat. Bila kita jarang buat detox, segala toksin akan berkumpul dan menyebabkan badan kita rasa cepat letih, senang mengantuk, mood tak stabil, sembelit, badan berangin dan macam macam lagi masalah kesihatan akan timbul.

Untuk perempuan mahupun lelaki, korang pasti akan mengalami masalah jerawat dan juga masalah kulit kusam jika korang jarang berdetox.

Set Detox Shaklee. Sertai kempen Jom Detox Cara Shaklee.

Detox biasa dan Jom detox cara Shaklee. Yang mana lebih berkesan?

Biasanya orang akan buat air detox atau pun minum tea detox untuk cuci tubuh mereka. Detox yang biasa dilakukan lebih tertumpu pada detox usus. Tapi bagaimana pula dengan organ detox yang lain? Pernah kita cuci darah kita? Hati kita pula macam mana?

Sekarang ni ada pulak teknologi cuci darah guna mesin yang dikendalikan oleh pakar estetik swasta. Tapi......... kos buat rawatan tu agak mahal jika dibandingkan dengan detox pemakanan. Ada duit boleh jalan laa cuci darah. Hehehe.

Shaklee lancarkan kempen Jom Detox bagi membangkitkan kesedaran kepada orang ramai pentingnya detox dan ia dilakukan dengan cara yang selamat dan mengikut plan pemakanan yang teratur. Bukan main detox sebarangan je ok!

Kempen Jom Detox Shaklee dan keberkesannanya.

Jom kita tengok geng geng Shaklee berdetox. Apa hasil yang mereka dapat dalam masa 7 hari Jom Detox cara Sahklee. Sejau mana keberkesannnya pada tubuh setiap testimoni.

Cara Kuruskan Badan Dengan Betul Sambil Buang Toxin Dalam Badan.

Set Jom Detox cara Shaklee pilihan yang tepat.

Fungsi setiap vitamin dalam Jom Detox cara Shaklee ni dah lengkap. Detox Shaklee meliputi keseluruhan nutrisi yang diperlukan untuk mencuci dalaman badan kita. Vitamin yang ada dalam set Jom Detox cara Shaklee ni seperti:

Vivix, Alfalfa, Herb-lax, Papermint Ginger Plus dan DTX Complex.Setiap vitamin tersebut berkhasiat dalam memberikan nutrisi kepada organ detox badan untuk bekerja (mencuci dalaman badan) dengan lebih baik.

Kelebihan Jom Detox cara Shaklee ni sangat berkesan. Daripada testimoni yang buat detox Shaklee ni majority dapat turunkan berat badan dengan cara selamat dalam masa seminggu. Feed back yang diperlehi :
  • badan semakin bertenaga
  • perut buncit berkurang
  • jerawat berkurang
  • senang buang air besar (lawas)
  • kulit muka lembab
  • kurang craving benda manis





Masing masing yang buat detox ni akan rasakan berat badan mereka cepat turun. Ada yang turun berat 5kg dalam masa 2 minggu, ada 2 kg dalam masa seminggu dan macam macam cerita lagi.

So korang tunggu apa lagi. jom lah sama sama sertai Jom Detox cara Shaklee untuk hidup lebih sihat dan berketerampilan. Hubungi Emilia +6019 287 2442 untuk sertai program detox shaklee.



Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER