01 August 2016

Ostematrix, si tablet kalsium putih berseri. Promosi Ogos.

Selamat Datang bulan Ogos. Bulan kelahiran saya. Lagi 6 hari laa. Sekarang ni tak tunggu lagi tarikh tu tapi teruja nak tahu apa laa promo bulanan untuk bulan Ogos ni.


Gambar dari Shaklee Malaysia.

Alhamdulillah tadi dah cek portal online Shaklee untuk pengedar, akaun online kami ahli Shaklee, memang sah bulan ni Shaklee buat promosi untuk vitamin Ostematrix.

Manyak syiiioookkk. 

Vitamin kesukaan saya salah satunya laa. Nak nak bila masa mengandung ni. Sakit urat, lenguh pinggang, kejang kaki, sembelit, semua tak merasa masa hamil. Ostematrik ni pil kalsium yang diformulakan sekali dengan Vitamin D dan Magnesium untuk membantu kalsium meresap kedalam badan dengan lebih efektif.

Ostematrik kalsium shaklee
Gambar ehsan sendiri snap.

Kepada ibu hamil. warga emas, buruh yang kuat bekerja, dewasa, lelaki dan perempuan, sebenarnya sesiapa saja yang berusia 12 tahun keatas memang bagus amalkan Ostematrix, tablet kalsium yang putih berseri dari Shaklee ni.

Tambah pulak bagi sesiapa yang tak suka minum susu. Contoh, ibu hamil yang tak boleh telan susu masa mengandung. Macam mana nak cari sumber kalsium untuk bantu perkembangan janin dalam kandungan? Haaaa so, Ostematrix ni menjadi penyelamat kita semua, korang laaa, saya ni hantu susu, Ostematrix pun saya telan juga. 

Tak de alasan la kita tak boleh nak telan tablet Ostematrix kalsium ni. Susu yang bentuk cecair un tak boleh telan, takan laa tablet semudah 1 2 3 ni pun susah nak masuk ikut tekak. ALASAN TAU UOLSSS NI!

Dari awal usia kita kene amalkan pegambilan kalsium seperti Ostematrix ni untuk kekuatan tulang. Bagi wanita, kena amalkan setiap hari sebab wanita ni lebih berpotensi untuk mendapat penyakit osteoporosis. Sakit reput tulang tu. 

Dalam Set Kesihatan Wanita pun ada dicadangkan pengambilan Ostematrix bersama dengan GLA COMPLEX dan OMEGA GUARD.

Penting!!!

Yes, sangat penting Ostematrix kalsium untuk badan kita.

Telan saja 4 biji seelum tidur, OH yaaa, kalsium ni untuk pengetahuan kita semua, elok dan sesuai diambil sebelah malam. Badan kita serap nutrisi dengan lebih baik. Lagi satu, bila kita makan Ostematrix kalsium ni terutamanya sebelum tidur, badan kta akan lebih rest, tulang kita lebih segar bila bangun awal pagi esoknya.

Ibarat kita bagi makanan kepada tulang kita bila  kita telan Ostematrix kalsium ni.

Apa tunggu lagi, dapatkan tawaran bulanan, promosi Ostematrix kalsium pada bulan ni pada harga yang lebih berbaloi-baloi. 

Promosi Ostematrix kalsium.
Beli 6 Percuma 1 & Beli 2 diskaun 5%.

Jika berminat untuk mendapatkan vitamin Ostematrix kalsium putih berseri ni, boleh hubungi Emilia ditalian +6019 287 2442.

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER