27 December 2013

PENGALAMAN BERSAMA SHAKLEE

Alhamdulillah

Bulan ni dah masuk 3 bulan saya bersama dengan SHAKLEE. Tak pernah terfikir untuk menceburkan diri dalam bidang ni. Bidang MLM yang menggetarkan hati sesiapa yang mendengarnya.

 " WE ARE NOT MLM, WE ARE SOCIAL MARKETING COMPANY " - Roger Barnett

Tak pernah rasa pun ni business MLM sebab marketing plan dia sangat senang dan mudah untuk difahami. Tapi bila terbaca quote dari CEO SHAKLEE ni, hati ni makin kuat untuk meletakkan business ini di depan.

3 bulan pengalaman bersama SHAKLEE membuatkan hatiku girang. aduh! kenapa kah begitu?!!
Mane doknye, sambil berbusiness, kite boleh jaga kesihatan kite. SHAKLEE kan SUPPLIMENT NO 1 di U.S dan sedang HOT di Malaysia ni. Selain tu, kite kenal ramai kawan and kite dapat ramai kenalan baru. At the same time, saya dapat mengasah skill PR saya bila deal dengan customer.

Pengalaman bersama SHAKLEE pada asalnya hanyalah sekadar ingin mencuba. On that time, saya nak try ALFALFA SHAKLEE untuk increase production susu. tapi unfortunaley ALFALFA tak sesuai untuk saya memandangkan saya punya masalah kesihatan tiroid. (deal with  good SID to get better consultation). :)Masih tidak berputus asa sebab memang saya mencari suppliment untuk mengurangkan tiroid function ni.

Suatu hari, my cousin, she's a DOCTOR, offer me to join SHAKLEE. She shared her  experience why she used SHAKLEE. Bila dah dengar cerita dia, saya panggil dia kakNadia, saya terpanggil untuk mencuba ESP SHAKLEE. Katanya dapat kurangkan gastrik. memang saya ada masalah pedih perut bila lambat makan. So, a few days after that, k.Nadia aske me, nak join member SHAKLEE dok. sebab boleh buat business skali. So tanpa pikir panjang saya pun agree and registered as SID under k.Nadia's guidance.

Once da masuk dalam group k.Nadia, dia kenalkan pada GROUP SECRET SHAKLEE yang lebih ramai leader2 hebat lagi. WOW! i have STRONG SUPPORT GROUP yag sangat stabil and saya bangga to be part of them. TQ to GREEN MANSION! banyak sangat ilmu2 yang saya dapat dr group secret tu.

Sejak dari tu, saya tak toleh belakang lagi, and i believe that business ni boleh pergi jauh. Mana taknye, makanan! org Malaysia, sebut pasal makanan, semua orang suke!!!

Untuk bulan pertama, saya dapat buat sale and dapat grab first bonus SHAKLEE. ALHAMDULILLAH SYUKUR. Hasil dari bantuan support group, saya terus melangkah. Alhamdulillah pada bulan tu saya dapat register 3 orang ahli baru, join and i created my own group  ( SHAKLiEEya group). and the next month, saya dapat lagi ahli baru seramai 3 orang and dalam pada masa tu saya dapat 1 orang cucu shaklee.. Sehingalanh sekarang, Group saya dah ada 9 orang.

Semoga group SHAKLiEEya group terus berkembang dan dapat berkongsi ruang dan peluang serta membantu ramai lagi sahabat yang ingin lari dari kepompong kewangan.

So, kepada sesiapa yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai SHAKLEE,
hubungi saya, EMILIA.


love,

SHAKLiEEyaa group.
your great group will produce great leader!!!
0192872442- whatsapp

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER