03 December 2013

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

As salam selamat pagi. Sangat sangat lama saya tak update any post here. Kenapa yer? Entah laa sibuk dengan aktiviti seharian. Tambahan lagi saya da start kerja semula.

So untuk my very first post after dah berhabuk berkurun lama tak update kan, I would like to story about apa yang saya dah lakukan sepanjang penyenyapan saya ni.

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
Apa itu, SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR. ?

Ok saya nak story macam mana saya terinvolve dalam perniagaan SHAKLEE yang scopenya berteraskan suppliment kesihatan keluarga dan penjagaan isi rumah. U guys search je SHAKLEE. Pastu akan keluar la banyak blog or artikel pasal SHAKLEE ni.

SHAKLEE dah lebih 50tahun establish kat dunia ni. WOW! Hebat n da lama rupanya.

Permulaan saya bersama SHAKLEE bermula masa saya dalam proses penyusuan baby pertama saya. Sepupu husband saya perkenalkan saya kepada SHAKLEE ni. She's a doctor. Untuk mencuba ESP SHAKLEE. lepas da gune for quite sometime, dia ajak join jadi member shaklee. Tanpa fikir panjang, saya pun terus register under her. And i'm one of SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR in Malaysia. Dia yang ajar saya serba sedikit macam mana dengan SHAKLEE dapat generate extra income. Saya pun mencuba apa yang di ajar oleh beliau.

Alhamdulillah for the first month saya da dapat grab my first bonus. Hasil dr pembelajaran tunjuk ajar leader2 yang berpengalaman. Saya pun dapat taja 3 orang anak baru bawah saya pulak. And lasr month daoat lg sorang cucu. Syukur dipermudahkan rezeki oleh Nya.

So, sekarang target saya untuk mendapatkan my first rank Supervisor. So saya perlu tingkatkan usaha dan target untuk ke arah itu.
Sesiapa berminat untuk menjadi sebahagian daripada group member saya,
SHAKLIEEYAgroup. Come n join me. I will guide u from zero to hero.

SHAKLiEEyagroup
shaklee independent distributor
Kuala Lumpur
0192872442



Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER