05 April 2014

AIR BERSIH UNTUK KESIHATAN. JOM TRY SHAKLEE WATER PITCHER

بسم الله الرحمن الرحيم, السلام عليكم


Air bersih untuk kesihatan.

Air adalah salah satu sumber penting untuk benda hidup di bumi ini. Tanpa air, manusia boleh mati kehausan, tumbuhan layu tak berseri, binatang mati kurus kering. Air bersih sangat diperlukan untuk kesihatan dan kehidupan. 70 % komposisi sumber dibumi ini adalah air.

Badan kita juga terdiri daripada 70% air. Betapa pentingnya bekalan air untuk aktiviti tubuh badan kita. Tapi, adakah anda terfikir, sejauh mana bekalan air bersih yang sampai ke rumah kita.

Seperti gambar di atas, yang mana satu anda akan pilih jika diberikan pilihan untuk minum. Sesungguhnya dan pastinya yang tiada keladak dan pilihan warnanya yang tiada kotoran. Semua perlukan sumber air bersih untuk kesihatan.



Komposisi air.

OXYGEN dan HIDROGEN adalah unsur utama yang terbentuknya air. Adakah ini sumber air bersih yang dikatakan tadi. Pencemaran di zaman moden ni telah menjejaskan unsur2 yang terkandung dalam air ni. Bahan2 kimia yang telah meresap masuk kedalam air bersih telah menjejaskan mutu air tersebut.

Plumbum, kadmium, klorin dan keladak yang ada dalam air sangat mengganggu mutu kebersihan air. Ia lagi membahayakan kesihatan kita andai kita meminum air tersebut tanpa menapis air dengan baik.




Wajib untuk kita mempunyai satu sistem penapis air dirumah. Samada ia didalam rumah atau diluar rumah. Ini memastikan kandungan air yang kurang bersih ditapis sebelum digunakan. Keluarga saya sangat mementingkan bekalan air bersih dan setiap kali bertukar rumah, setiap kali tulah penapis air dibawa kemana sahaja. 

Gambar diatas di ambil ketika ibu saya nak bersihkan rod karbon penapis air kat rumah. At one glance, masyallah, terkejut saya ingatkan rod tu semulajadi warna koko cam tu. Tapi bila dipegang, kotoran seperti lumpur lekat ditangan.

Keladak dan lumpur juga terkandung dalam bekalan air yang salurkan ke rumah. Betapa kurang bersihnya air yang dibekalkan kepada kita. Masihkah anda menunggu untuk memasang penapis air kat rumah? Tepuk dada tanya selera. 

Minum air yang bersih untuk kesihatan kita, Kebanyakkan penyakit yang dihidapi masyarakat sekarang berpunca dari air juga. Lebih baik kita hindarinya sebelum terlambat. 

GET CLEAN WATER PITCHER SHAKLEE.


Budget dan kos yang dikeluarkan untuk mendapatkan penapis air yang baik juga menjadi salah satu faktor kita takut untuk memasang penapis air. Melaburlah demi kesihatan sekeluarga.

Get Clean Water Pitcher Shaklee, sangat berbaloi dan menjimatkan wang anda. Kesedaran dalam meng'green'kan alam sangat ditekankan oleh Shaklee. Dalam masa yang sama, Shaklee menggalakkan kita meminum air bersih untuk kesihatan kita. Oleh itu, jom try SHAKLEE WATER PITCHER sekarang. 

Tak rugi melabur duit dari sekarang demi kesihatan dari melabur duit untuk pembiayaan kos perubatan anda kelak. 

Harga pengenalan:
Water Pitcher Shaklee -  (RM460), Get Clean Water Starter Pack with Water Refill 3-Pack

MINUM AIR BERSIH UNTUK KESIHATAN

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jom sertai saya dan Shaklee untuk dapatkan privilage harga ahli yang lebih murah. Hanya rm65 seumur hidup @ dapatkan keahlian percuma seumur hidup dengan pembelian sebnayak 200UV. Jangan lepaskan peluang anda.


Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER