17 April 2014

KEBAIKAN DAN KHASIAT MEASLHAKE DAN OMEGA GUARD SEBAGAI SUPPLEMENT UNTUK SI MANJA SIHAT BERTENAGA.

بسم الله الرحمن الرحيم, السلام عليكم

Saya sebagai seorang ibu selalu memikirkan ingin memberi yang terbaik kepada anak-anak saya dari segi semua aspek. Sekarang anak dah masuk 1 tahun lebih dan perkara yang utama yang saya salalu fikir untuk anak ni adalah mengenai kesihatan. 

Perkara yang selalu berada dalam fikiran bila bangun tidur setiap pagi adalah, makanan apa yang nak masak untuk hari tu kepada si anak itu untuk melengkapkan nutrisi diet si manja berusia setahun. dan setiap hari, perkara yang sama akan selalu difikirkan. hmmmm

Alhamdulillah, sejak bersama Shaklee, Shaklee ade menyediakan produk yang sesuai untuk si kecil kita. Malahan, Set Kesihatan Kanak-Kanak Shaklee sangat terkenal dikalangan para ibu pada hari ini untuk diberikan kepada permata hati mereka. Jom kitalihat ape yang ada dalam Set Kesihatan untuk si Manja kita ni.




Mealshake dan Omega Guard tu apa?

Mealshake.

  • Protien yang kaya dengan 24 jenis vitamin dan mineral dan lengkap dengan 9 asid amino yang diperlukan oleh tubuh anak-anak kita. Protien dapat perbaharui sel-sel dalam badan. 
  • Mengandungi anti-oksidant untuk badan (vitamin A,C,E ZINK dan SELENIUM) - lindungi tubuh dari free radikal yang boleh matikan sel
  • Mengandungi B-Complex dan Zat Besi untuk pembentukan sel darah merah. 
  • Kaya dengan serat larut dan membantu menyingkirkan lemak daripada kolon dan perut. Mengelakkan terjadinya sembelit.
  • Minuman multivitamin perisa vanilla yang tiada gula dan pewarna tambahan.

Omega Guard.

  • Mengandungi minyak ikan
  • Mengandungi DHA (asid dokosaheksanoik) dan EPA (asid eikosapentanoik) merupakan asid lemak 3 yang terkandung dalam ikan laut dalam
  • DHA dan EPA mengurangkan keradangan , galakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata apabila kita makan pemakanan seharian.

Kebaikan dan Khasiat Set Kesihatan Si Manja anda.

  1. selera anak makin bertambah (berat bdan pun angkat meningkat juga)
  2. tumpuan dan fokus lebih tinggi 
  3. meningkatkan kekuatan imun badan si manja (jarang kene selsema, batuk, demam, dll)
  4. sistem pencernaan lebih lawas dan kurang sembelit 
  5. mengurangkan keradangan dan asma
  6. merawat eczema (Omega Guard juga bagus untuk kulit, 
  7. bagus untuk minda dan perkembangan memori anak-anak
So mommies, what are you waiting for? Dapatkan supplement dan vitamin kesihatan untuk anak-anak anda. Berikan makanan yang terbaik dalam proses pembesaran si manja agar kesihatan mereka terjamin.

Tak rugi invest demi kesihatan. Selain pendidikan, investment kesihatan juga perlu dititik beratkan juga. Anak tak sihat tak boleh pergi sekolah. So dua-dua rugi kan?

Harga pengenalan:
Mealshake - french vanilla : rm113.75 (544g), tahan selama sebulan setengah
Omega Guard : rm136 (90biji), tahan selama 1- 2 bulan

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jom sertai saya dan Shaklee untuk dapatkan privilage harga ahli yang lebih murah. Hanya rm65 seumur hidup @ dapatkan keahlian percuma seumur hidup dengan pembelian sebnayak 200UV. Jangan lepaskan peluang anda.


Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER