07 May 2014

BADAN TAK KERING DAN LEBIH BERTENAGA DENGAN PERFORMANCE DRINK SHAKLEE

بسم الله الرحمن الرحيم, السلام عليكم

minum banyak air
segarkan diri dengan minuman isotonik shaklee
Saya boleh dikategorikan sebagai seorang yang kurang gemar air bergas/isotonik. Air isotonik biasanya bergas. Saya rasa ada bom yang meletup-letup bila masuk dalam mulut. Geli. hahahaha pelik kan? Tapi tulaa hakikatnya. Kalau rasa nak minum sangat, baru pergi beli. Tu pun kadang2 share dengan orang sebelah or kadang-kadang buang bodo cam tu je.

Setelah bersama Shaklee lebih kurang 7 bulan ni, saya dapat sesuatu yang baru dalam istilah minuman isotonik ni. PERFORMANCE DRINK SHAKLEE-NATURAL ORANGE. Minuman isotonik alaf baru Selamat, Semulajadi dan Berkesan. Yang pastinya, Shaklee Performance Drink tiada perasa tambahan, pengawet yang tidak dibenarkan dan tiada gula tambahan.  



Kelebihan Performance Drink Shaklee

Apa yang best dan kelebihan yang ada pada Performance Drink Shaklee ni berbanding minuman isotonik yang lain? kalau tak bagus tak kan laa ada atlit Olimpik pun consume Performance Drink ni kan? Antara kelebihan Performance Drink Shaklee ni adalah:

  • mengandungi elektrolit yang sempurna bagi mencegah dehydrasi
  • memberi tenaga dan stamina berpanjangan
  • mengandungi Optilyte yang tidak mengganggu kestabilan gula dalam darah

Memandangkan cuaca sejak kebelakangan ni terik semacam je, sangatlah sesuai kita bancuh PD ni dan letakkan dalam peti sejuk. Esok  siang hari kalau nak minum, keluarkan PD dari fridge dan minum, So fresh and melegakan tekak yang kering.

Saya sarankan kepada ibu-ibu untuk bekalkan anak-anak mereka dengan minuman PD ni ke tempat pembelajaran mereka instead of bekalkan air kosong yang biasa tu je kan. Saya pun bawak bekal juga pergi office. Syok meh! Kalau ngantuk, terus je minum PD, mata terus membulat, rasa masam tu masuk kesemua saraf dan buat badan rasa aktif dari pasif. :)

Perbezaan Performance Drink dengan Air Kosong Biasa


Unsur-unsur Elektrolit dalam minuman PD (Na+, Cl-, Mg2+, Ca2+, K+) akan cepat menggantikan kehilangan air dalam badan jika seseorang itu aktif melakukan aktiviti seperti bersukan. Manakala dalam air biasa, tiada unsur elektrolit yang bertindak dengan cepat bagi menggantikan kehilangan air dalam badan. Selain itu, tahap glucose darah dalam badan orang yang minum PD mencatatkan bacaan yang lebih tinggi berbanding dengan air bila melakukan sesuatu aktiviti dalam tempoh masa tertentu. Ia membuatkan seorang itu bertenaga dengan lebih lama lagi.

Siapa yang boleh minum Performance Drink shaklee ni?

  • Para atlit yang bersukan 24 jam :)
  • Orang yang berpuasa di siang hari
  • Orang suka tidur lewat malam
  • Penyahhidratan otot dan kulit
  • Cirit birit dan vagina kering
  • Rendah paras gula
  • Orang yang sentiasa letih bila lakukan sesuatu aktiviti
  • Pening kelapa


Jom laa kita cuba PD hari ini. Selain hilangkan dahaga, mentenkan air dalam badan, kawal glukos darah dengan baik dan jaga kesihatan otot, sesuai juga diminum oleh ibu hamil yang ada alahan. Selamat untuk semuanya.

ORDER NOW
Harga pengenalan:
Alfalfa Complex : small, rm53.75 (330biji), tahan selama 3 bulan
                            : large, rm97.50 (700biji), tahan selama 6 bulan
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Jom sertai saya dan Shaklee untuk dapatkan privilage harga ahli yang lebih murah. Hanya rm65 seumur hidup @ dapatkan keahlian percuma seumur hidup dengan pembelian sebnayak 200UV. Jangan lepaskan peluang anda.


Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER