28 March 2017

Berniaga Shaklee Di Media Sosial Sumber Income Kedua.

Zaman sekarang ni mudah sangat nak berniaga. Kita je yang nak atau tak.

Zaman media sosial sekarang ni, semua rebut peluang untuk berniaga secara online.  Kak lia sebelum ni pun berjinak dah jual jual online sebelum shaklee ni.

Alhamdulillah dengan shaklee, kak lia fokus sepenuhnya berniaga. Sebelum ni lompat sana sini menjual.

Pendapatan yang diraih oleh pengedar Shaklee.

Berniaga dimedia sosial ni paling mudah dan susah pun ada sebenarnya. Kak lia tak mau la cerita susah senang tu, yang tu pengalaman masing masing.

Masa kak lia naik jadi leader dulu, kak lia berniaga kat facebook je. 100%  secara online. Kadang kadang offline pun ada, jumpa potential customer kak lia pun share pasal shaklee.

Banyak cara kak lia approach, kak lia ada juga buat blog, instagram selain daripada di facebook.

Mudah beronline ni sebab network kita lagi besar.

Apa yang kak lia buat, macam tu jugak kak lia ajarkan anak anak shaklee kak lia. Kak lia harap, melalui pengalaman serta sedikit ilmu yang kak lia turunkan, anak anak shaklee pun bakal ikut jejak langkah kak lia.

Macam kak lia pesan kat mereka, mereka buat mereka dapat dan keluar dari comfort zone masing masing.

Selagi kita selsesa dengan apa yang kita berada sekarang, kita takkan pergi lebih jauh dalam perniagan kita.. business always on the go and moving.


Bagi kakak kakak yang ingin merebut peluang seperti kak lia dapat sekarang ni, kak lia alu alukan kakak kakak surirumah untuk bersama sama kak lia grab peluang yang ada.

Zaman sekarang tak boleh terlalu bergantung pada subsidi dari orang sekeliling. Takut tali yang kita ikat tu terputus ditengah tengah.

#tsunamishaklee #tsunamisuper8

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER