26 April 2017

5 Tips Penjagaan Wajah Untuk Kulit Bersih Dan Sihat.

Kecantikan sangat sinonim dengan wanita. Tetapi jangan hairan dan pelik jika ada dikalangan lelaki juga menitikberatkan soal kecantikan terutamanya penjagaan wajah mereka. Ada yang suka pergi SPA, berfacial setiap bulan dan membeli produk penjagaan wajah yang mahal semata mata untuk mendapatkan kesihatan kulit wajah yang cantik dan flawless.

5 Tips Penjagaan Wajah Untuk Kulit Bersih Dan Sihat.
5 Tips Penjagaan Wajah Untuk Kulit Bersih Dan Sihat.

Untuk dapatkan wajah yang sihat, cantik, gebu dan flawless, tidak boleh tidak, setiap orang harus menjaga kulit wajah dengan baik. Masa zaman dulu dulu, nenek moyang kita ada pelbagai tips tips untuk jaga kesihatan penjagaan wajah. Antaranya, sapu muka diawal pagi dengan menggunakan air embun pagi untuk dapatkan kulit yang segar. Ada 1001 tips yang boleh diamalkan oleh kita semua.

Tapi, zaman sekarang, semua orang busy dengan kerja harian. Yang tinggal di bandar besar, waktu memanjakan diri sangatlah terhad. So, solusi mereka, ada yang melabur untuk produk produk yang mahal dan branded untuk menjaga kesihatan kulit wajah mereka. Pastinya yang mahal tu meliputi jenama jenama antarabangsa yang memang bagus untuk kulit.

Tapi, jika tak mampu bagi sesetengah orang lain, tetapi masih nak menjaga kesihatan kulit dan mendapatkan kulit yang sihat dan flawless bagaimana pulak yer?

Jom kita lihat video yang kak lia attached ni tentang tips penjagaan wajah untuk kulit bersih dan sihat.

5 Tips Penjagaan Wajah Untuk Kulit Bersih Dan Sihat.




Cadangan kak lia dalam pemilihan pencuci muka yang terbaik, selamat dan semulajadi adalah NUTRIWHITE Shaklee. Kak lia memang pengguna Nutriwhite skincare, dan sangat sangat berpuas hati terutamanya Makeup Remover Nutriwhite. Tanggal semua daki daki di kulit muka bila gosokkan Makeup Remover pada muka. Puas hati.

Biasanya orang cakap nak dapatkan hasil terbaik gunakan set yang lengkap. Tapi bagi kak lia, pencuci muka, makeup remover dan lotion pelembab Nutriwhite dah terbaik untuk berikan kulit yang sihat dan cantik. Korang WAJIB CUBA ok!

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER