05 April 2017

Kekal Bertenaga Merentas Dunia Semasa Melancong Dengan Vivix Shaklee. #vivixgotravel.

Siapa sini kawan kawan kak lia minat sangat melancong. Travelpacker, bagpacker, suka enjoy lihat tempat orang and culture di dunia.

Jauh berjalan, luas pandangan.

Kalau pergi melancong, of coz kita akan sentiasa berjalan. Keluar pagi, balik malam kat tempat penginapan kita. Letih tapi excited dengan tempat baru.

So, macam mana kita nak kekal sihat bertenaga sepanjang kita melancong?

Kak lia ada satu group di telegram cerita pasal pengedar shaklee suka pergi pusing dunia. Mereka ni travellprenuer. Traveller + entrepreneur. #iReachtravel.

Mereka ni buka setahun sekali pergi vacation. Berkali kali. Dengan anak anak lagi, kekadang angkut satu family backpack ramai ramai.

Tapi dierang chill and cool je travel berhari hari. Ada yang jelajah beberapa negara tau. But they are all happy, fit dan bertenaga sangat semasa melancong merentas dunia.

At last dierang reveal rahsia bagaimana diarang kekal cergas dan bertenaga sepanjang melancong tambah lagi dengan cuaca yang berbeza. Ada main salji, ada main padang pasir, musim bunga, semua ada.

Vivix Shaklee, rahsia kekal bertenaga semasa melancong.

Kenapa vivix? Mereka ni memang standby siap siap botol vivix untuk kekal bertenaga. 

Vivix ni dia bantu beri tenaga kepada sel badan kita dan tingkatkan prestasi sel supaya dapat bekerja seperti biasa.

Kalau sel kita tak sihat, pasif je, macam mana nak tahan dengan aktiviti lasak semasa melancong. Berdiri tu hampir 15 jam la.

Selain daripada tu, vivix shaklee bantu melindungi sel badan dari rosak dan perbaharui sel yang dah rosak.

Bila travel kenegara orang, cuaca berbeza, expose dengan cuaca yang tak sihat, badan kita akan cepat kene serangan virus or bakteria. Vivix akan melindungi sel sel badan daripada rosak disebabkan radikal bebas di persekitaran. Sekaligus kuatkan sistem imun badan dalam merempuh cuaca yang tak menentu.






So, no wonder laa pengguna shaklee yang suka melancong ke negara luar menjadikan Vivix Shaklee sebagai bff mereka sepanjang melancong ke seluruh pelusuk dunia.






Bagi yang suka travel tu, kak lia sangat cadangkan, u guyz should try and bring it one bersama sama korang semasa travel.

Vivix dah sempai merata dan merentas dunia dah, kak lia je lagi belum merentas dunia. Insyallah one fine day ok!

#vivixgotravel

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER