15 February 2018

Duit Banyak Untuk Pilihan Hidup Yang Pelbagai. Bukai Semata Mata Dunia.


Siapa suka melancong? Boleh dikatakan semua orang suka travel dan nak bercuti cuti Malaysia setiap hari. Tak yah kerja tapi hari hari nak kesana sini.

Amboi amboi amboi. Seronok yer.

Last family trip kak lia dengan family kecil kak lia adalah 5 tahun lepas. Yes! Masa tu hanna setahun gitulah. Kak lia bawak dia pergi Langkawi.

Suka tengok husband dan anak anak happy and kita pun dapat laa spent time sesama kat tempat orang.

Now kene kerja lebih kuat lagi sebab nak beri lagi cuti cuti percuma pada family. Lagi besar harapan tu, bila nak sponsor parents gi umrah. Boleh. Shaklee pun ada trip umrah free yang boleh kita hadiahkan pada mak ayah kita. Shaklee sponsor semua.

Kerja keras hari hari bukan sebab nak kejar duit berkoyan koya, tapi bila kita ada duit lebih, kita boleh beri sesuatu pada orang tersayang yang sekaligus memberi kesan yang sangat positif untuk diri kita.

Ia adalah satu pilihan. Kalau dulu, boleh bawak family makan makan besar setahun sekali. Sekarang ni kita pilih untuk raikan family kita 1 bulan sekali.

Tu yang kak lia nak sangat beri pada diri kak lia. Thats why kak lia buat shaklee betul betul, untuk pilihan kehidupan yang kak lia nak.

Kak lia dah tengok kawan kawan pengedar shaklee yang dah berjaya. Business shaklee betul betul, dan dierang nikmati kehidupan yang ada untuk gembirakan hati orang tersayang. 😁😁

Insyallah doakan kak lia yer. Bawak family gi jalan jalan kat Langkawi  pun satu kepuasan terbesar, inikan pulak bagi free trip umrah nak nak shaklee sponsor, perghhh lagi best.

I have to work hard untuk berjaya dunia akhirat. Insyallah.

#tsunamishaklee #tsunamishaklee2018 #23fightertsunami

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER