12 February 2018

Inspirasi Untuk Berniaga.

CIRCLE POSITIF AKAN MENARIK YANG POSITIF.

Health&Wellness Talk Shaklee

With my bakal Leader Shaklieya

Shaklee family

Kak lia dengan shaklee memang obses. Hahahaha. Boleh dikatakan setiap event pasal shaklee, ada muka kak lia. Kak lia akan attend. Selagi mampu untuk hadirkan diri. Expecially Health & Wellness talk. Suka sangat join sebab dapat belajar pasal produk shaklee lebih lanjut.

Tapi apa yang lagi kak lia suka bila kak lia jumpa kawan kawan SID, jumpa upline dan sideline dalam shaklee.

Bila dah dapat jumpa tu, kita akan bercerita, tukar pendapat dan pengalaman dalam aktiviti shaklee kita.

Paling best, bila dengar cerita dari Master master shaklee. Dalam gambar ni, kak lia berdiri kat sebelah Master Norita. Dia dah 20 tahun dalam shaklee dan sangat berjiwa shaklee.

Dia pernah cakap, yang dunia dia hanya shaklee je. Heheheh tapi kak N banyak story pasal perjalanan shaklee dan macam mana dia build business shaklee sampai bertahan  sampai sekarang.

Kak lia suka dengar story kawan kawan shaklee yang berjaya, bagaimana mereka sangat setia dengan shaklee dan life mereka berubah 360° bila mereka bersama shaklee.

Ada yang bershaklee sebab cari duit poket, sebab survival hidup. Ada antara mereka bershaklee sebab dulu ada masalah kesihatan, selepas makan shaklee, kesihatan semakin pulih. Alhamdulillah

Ada yang bershaklee sebab anak anak. Nak jaga anak sendiri, tak mau kerja, resign dan jaga anak dari rumah sambil buat business shaklee.

Ada yang buat shaklee sebab nak pergi travel sana sini free. Sebab shaklee beri insentif melancong keluar negara dan UMRAH Free, fully sponsored dan ada yang bershaklee sebab enjoy time freedom dan financial freedom untuk jangka panjang.

Bila kak lia dengar cerita cerita ni, sangat memberi inspirasi untuk kak lia terus setia bersama shaklee. Lambat atau cepat, rezeki itu datang dari Allah. Dia yang Maha Mengtahui dan Maha Memberi nikmat pada hamba-Nya.

Shaklee buka  tipikal MLM yang sekadar tayar duit, bonus, kereta dan barang mewah. Tapi shaklee lebih dari itu. Shaklee adalah lifestyle hidup yang sihat dan menghargai apa yang ada disekeliling kita.

Insyallah doakan kak lia terus setia bersama shaklee sebagai career lifetime kak lia dan diberi kesihatan yang terbaik untuk kak lia memberi kepada suami, mak ayah, anak anak dan keluarga serta berkongsi lebih apa yang kak lia ada dengan semua orang disekeliling.

Jadikan pengalaman hidup orang berjaya sebagai inspirasi dan ingatan untuk kita terus bergerak sama untuk berjaya.

#tsunamishaklee #tsunamishaklee2018 #23fightertsunami

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER