17 June 2014

THE GREAT LEADERS WILL PRODUCE THE GREAT FOLLOWERS

بسم الله الرحمن الرحيم, السلام عليكم



Kata pepatah, bulat air kerana pembentung, bulat masyarakat kerana muafakat. Mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi, like mother like daughter, like father like son.

Apa yang nak dikatakan disini, corak kehidupan kita terbentuk dari asas dan tauladan dari role model kita. Sebagai contoh: saya sebagai seorang anak kepada ibu dan papa saya, saya adalah refleksi cermin kepada kedua-dua orang tua saya. Hasil didikan dan panduan yang diberikan yang telah mencorakkan saya di masa sekarang ini. Syukur Alhamdulillah. Terima kasih ibu dan papa.

Kesempatan menghadiri Natrional conference Shaklee tempoh hari membuka peluang kepada saya dan semua SID shaklee di Malaysia ni berjumpa dengan leader-leader hebat, para masters dan juga mereka yang terlah berjaya bersama shaklee.

Aura mereka yang berjaya sedikit sebanyak memberi suntikan yang membara kepada generasi muda shaklee untuk terus berjaya dalam bidang ni. Samalah dengan saya juga, berjumpa dan upline-upline yang hebat memberi semangat kepada diri saya untuk terus berjaya dalam bidang yang saya ceburi ini.

Sesungguhnya, seorang leader yang bagus, bukanlah yang pandai memebri arahan semata-mata tetapi bersama-sama menjalankan setiap arahan dengan orang bawahan dia. 



Saya sangat beruntung mengenali shaklee dan bersama-sama dengan group JUTAWAN, iaitu salah satu legasi group bawah pimpinan Master Cery yang gah diMalaysia. Bukan ingin menumpang populariti Group Jutawan Shaklee tapi ia salah satu pembakar semangat saya untuk terus berusaha memajukan diri.

Jika mereka boleh, kenapa tidak untuk saya? Semua orang boleh berjaya, usaha doa dan tawakal dengan apa yang kita lakukan, membuatkan kita terus bersemangat membina kejayaan. 



Salasilah generasi keturunan Shakleeku.

Mengenali Shaklee bermula dari sepupu saya yang merupakan seorang doktor dan juga seorang ibu yang sangat dedikasi dalam proses penyusuan susu ibu kepada anak-anaknya iaitu Kak Nadia Abdul Kadir, dari kak nadia, saya mula mengenali Kak Habiah Abd Kadir, seorang businesswoman dalam bidang nursing dan parenting. 

2 orang ni saya memang rapat dan selalu kutip ilmu dan follow mereka rapat-rapat. Mereka banyak mengajar saya mengenai Shaklee. Terima kasih kepada kedua mereka ni.

Dari mereka saya mula kenal susur galur upline yang lain, dan dari situ saya mula mengenali kak salwa, alhamdulillah orangnya sangat baik dan lemah lembut. Juga banyak membantu dalam memberi info dan tunjuk ajar selok belok dunia perniagaan shaklee. 

Emilia > Nadia Abdul Kadir > Habiah Abd Kadir > Nur Salwa Ishak > Hadhatina Abdul Halim > Lyna Noh > PM Cery

I just realized that aku adalah KETURUNAN KE-7 dalam Group Jutawan. Semoga keturunan ketujuh ini membawa seribu satu kebahagiaan dan kegembiraan.

Jom laa kenali my mentor dan upline yang hebat2 ni.


with kak nadia @ #nc shaklee

with kak nadia (Murah Rezeki) 
with kak habiah@kak bie (Green Mansion)

with kak salwa (GNTeam)

my beloved mentorin shaklee

k.wa with Roger Barnett (CEO Shaklee corp)

master lyna noh
k.Bie with Master Lyna Noh

maser cery shaklee
OH so lucky to snap this picas with the great leader of Jutawan PM Cery.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jom sertai saya dan Shaklee untuk dapatkan privilage harga ahli yang lebih murah. Hanya rm65 seumur hidup @ dapatkan keahlian percuma seumur hidup dengan pembelian sebnayak 200UV. Jangan lepaskan peluang anda.


Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER