28 April 2017

Kenapa Perlu Memilih Business Shaklee Dan Kumpulan Shaklieya Shaklee.

Hari ini kak lia nak ajak awak2 yang sedang mencari bisnes untuk dijadikan sebagai pendapatan sampingan atau tetap, untuk sertai kak lia dan group besar kak lia dalam bisnes Shaklee ni.

Founder Shaklieya Group

Berbisnes Shaklee dengan GROUP SHAKLEE NO 1 DI MALAYSIA!

Perkara pertama dalam memilih bisnes ialah PEMILIHAN MENTOR.  Mentor yang baik akan membawa kita sebagai mentee kepada kejayaan dunia akhirat. Mentor yang sebaliknya? Naudzubillah.


Kenapa Perlu Memilih Business Shaklee Dan Kumpulan Shaklieya Shaklee.

Jadi kak lia nak terangkan kelebihan berbisnes Shaklee dengan group Shaklieya Shaklee ni:

1. COACHING ONE TO ONE

Sekiranya korang serious membina empayar bisnes, kak lia akan bimbing korang secara personal. Kak lia sendiri masa awal awal bershaklee, dari KL turun ke Kuala Terengganu untuk jumpa upline shaklee sebab nak belajar tentang business ni. Kalau kak lia boleh buat macam tu, korang pun wajib buat macam tu. Duplicate Mentor macam kak lia buat.

Coaching with Mentor

2. SISTEM DAN SILIBUS TERSUSUN

Kak lia akan bimbing korang untuk melangkah satu persatu, apa yang perlu korang buat untuk bisnes Shaklee. Apa yang perlu dibuat untuk kukuhkan tapak business dan langkah seterusnya.

3. MENTOR YANG BERPENGALAMAN

Kak lia dah nak masuk 4 tahun bulan Oktober nanti, mengamalkan dan berbisnes Shaklee. Kak lia pasti dapat menjawab segala persoalan korang dan sama-sama berlari ke puncak jaya. Biasanya bila downline bertanya, mereka akan puas hati dengan jawapan kak lia berikan. ☺







4. SENTIASA AVAILABLE 24 JAM

Yang ni special. Sebabkan kak lia memang suka sangat dunia shaklee ni, kak lia sentiasa sedia membantu korang di setiap masa korang perlukan. Kerana kita boleh online 24 jam. Tengah malam pun kak lia boleh reply lagi pertanyaan korang selagi kak lia tak tidur laa. Nak cepat  call terus kak lia. Available menjawab persoalan genius dari korang.

5. MENTOR YANG POSITIF DAN PROAKTIF

Kak lia akan pastikan ahli-ahli group kak lia mendapat info dan tips terbaik. Oleh itu kak lia akan sentiasa gigih berkongsi ilmu-ilmu yang kak lia pelajari dengan korang dan yang paling penting, kak lia ajar melalui pengalaman bagaimana kak lia lalui hari hari business shaklee kak lia ni.

My Super Duper Helping Upline I Love Her Very Much

6. TUKAR GAYA HIDUP KE LEBIH POSITIF

Korang jarang membaca?  Banyak hutang? Selalu tertekan? Semuanya akan kak lia bantu untuk selesaikan. Selagi korang nak berjaya dan nak kak lia bantu, follow dan duplicate kak lia. Insyallah korang pasti boleh capai lebih lagi dari apa yang kak lia pernah capai.


Apa perlu saya lakukan untuk bersama group Shaklee Shaklieya?



Contact kak lia dengan kadar segera kerana kak lia membuka peluang untuk 10 orang sahaja kali ini untuk kak lia bimbing hingga berjaya menjana 4 angka dalam masa 6 bulan.

Detail seperti dibawah. Jangan tangguh tangguh ingin berjaya. Anda buat anda dapat, fast action  fast result. Jumpa kak lia dalam group Business Shaklieya ok!

< Lieya Kamz a.k.a kak lia canteq >
< www.wasap.my/60192872442 >
www.fairusemilia.blogspot.com >


Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER