02 October 2016

Produk Wajib Ada Shaklee Sebagai 1st Aid Kit Untuk Bekalan Di Rumah.

Produk Shaklee sebagai  peti pertolongan cemas dirumah.
Peti pertolongan cemas kat rumah saya. Semua guna produk Shaklee. Yang ni untuk kesihatan dalaman. Kalau luaran dah ada minyak gamat, plaster tampal luka dan lain-lain.
Kalau demam sakit atau rasa badan tak selesa, produk produk shaklee laa first aid saya dikala badan lesu dan tak bertenaga.
Yang ni sebahagian je. Ada beberapa vitamin lain yang bantu saya dan keluarga kalau ada antara kami yang tak sihat, seperti demam, batuk selsema atau kene air panas atau nak basuh alatan baby kat rumah. 

Produk 'Wajib Ada' Shaklee Sebagai 1st Aid Kit Untuk Bekalan Di Rumah.


Produk Shaklee yang a\wajib ada dirumah seperti :
  • Nutriferon - untuk kuatkan sistem imun badan dan kuatkan antibodi lawan virus demam, selsema dan batuk.
  • Vitamin C - sama fungsi seperti Nutriferon, untuk kuatkan antibodi dan untuk masalah kulit.
  • Herbal Blend - untuk masalah kulit seperti kene gigitan nyamuk, kene minyak panas, kuali panas atau sapu pada tumit kaki dan siku sebelum tidur.
  • papermint - saat loya, perut masuk angin. Pening kepala, telan papermint untuk buang lebihan angin dalam badan. Saya kekadang gastrik jugak kalau salah makan atau lambat makan, so PGP ni sangat memabntu masalah angin dan gastrik saya. Minum ESP jugak untuk masalah gastrik.
Pernah beberapa kali masa masak lauk kat dapur, tangan kene percikan minyak panas, pastu kene kuali lagi, terus ambik herbal blend, sapu kat kawasan kene panas tu. Alhamdulillah a few days later kawasan kene minyak panas tak tinggalkan parut pun, lagi Best, tak ada pun gelembung air.

Kalau anak-anak pula. kene gigit semut atau nyamuk. Sapu herbal blend. Selamat dan tak bahaya masuk mulut sebab racun.
Terima kasih Shaklee. Hopefully lepas ni produk baby pulak boleh masuk pasaran Malaysia. ;)
Ibu ibu harus sediakan produk 'wajib ada' Shaklee ni sebagai 1st Aid Kit untuk bekalan di rumah. Kecemasan atau tak, just sediakan untuk langkah pencegahan. 

Sediakan payung sebelum hujan. Betul betul?
Hubungi Lieya untuk dapatkan stok produk peti kecemasan dirumah anda. +60192872442.

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER