24 January 2018

Plan Aktiviti Shaklee Tahun 2018.


Teamwork, teambuilding, teammate, satu team memang best. Bila satu kumpulan saling memberi semangat dan kerjasama, insyallah mudah untuk sama sama ahli berjaya. Setiap aktiviti kumpulan perlu ada perancangan supaya semua ahli dapat join aktiviti dengan baik.

Kak lia memang suka buat aktiviti dengan group shaklee. Tak kesah sama ada group shaklee kak lia sendiri atau group shaklee upline. Sekaang tunggu downline business partner pulak lah nak ajak kak lia join aktiviti group dierang. Insyallah.

Tahun ni Alhamdulillah kak lia masih lagi dapat meneruskan mengetuai kumpulan business kak lia. Nama group shaklee kak lia, ShaklieyaGroup. Alhamdulillah ahli ahli dalam group ada yang business dan makan sendiri.

2018 more to plan with Shaklieya Group. Dalam masa terdekat ni, Insyallah plan meeting dengan ahli di Kuala Terengganu. Last week, hari sabtu kak lia join meeting group saklee upline kak lia. Kami set masa untuk jumpa. alhamdulillah sempat berkumpul untuk buat sesi bedah dan pecah masalah yang dihadapi dalam business.

Macam kak lia cakap sebelum ni, 80% dalam shaklee adalah berkaitan leadership. Nak success perlu ada skill tu. Shaklee ni bukan semata mata sale sahaja. Nak terus berjaya dalam shaklee, kita perlu jadi leader yang bagus. Salah satu leader yang bagus boleh dilihat daripada group yang mereka leadkan. Sebab kita adalah founder kepada group business kita. So, apa apa aktivti berkaitan group, kita perlu lead untuk capai matlamat kumpulan.

Plan Aktiviti Shaklee Tahun 2018.


Tahun 2018 ni kene turun padang lebih skit untuk jumpa geng shaklieya. Dalam plan lain, nak buka puasa sama sama. Tahun lepas tak sempat nak gather buka puasa sama sama. Doakan perancangan tahun ni berjalan lancar. Insyallah. Selain tu, kak lia ada buat sharing public secara online di Tlegram dan whatsapp. Kadang tu kita tak sempat nak jumpa orang luar sorang sorang so kak lia ambik inisiatif untuk sharing secara public berkaitan produk shaklee untuk kenalkan shaklee pada orang luar.







Tahun ni, besar harapan kak lia agar kak lia dapat lembangkan group shaklieya shaklee kak lia ni ke seluruh negeri. Setiap begeri ada business partner so mudah kak lia nak coach and deliver produk pada customer tru business partner yang ada disetiap negeri.

Impian 2018. supaya kumpulan shaklee kak lia menjadi salah satu group terkuat di negeri Terengganu. Sebut Shaklieya je, orang tau itu adalah group shaklee yang paling best dan berjaya. Insyallah

Kak lia nak ajak kawan kawan shaklee yang belum daftar ahli lagi, jom meriahkan dunia shaklee korang, join group kak lia dan kita sama sama beraktiviti eratkan lagi family shaklee kita.

Insyaallah.

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER