09 March 2014

GET CLEAN HOME SHAKLEE

بسم الله الرحمن الرحيم, السلام عليكم

APA ITU SET GET CLEAN HOME SHAKLEE?

Buat pengetahuan semua pembaca blog saya, Shaklee bukan sahaja tertumpu kepada vitamin kesihatan semata-mata. 

Di luar negara, produk rangkaian rumah Get Clean Shaklee sangat popular kerana para surirumah dan ibu-ibu yang pentingkan kebersihan rumah dan dalam pada masa yang sama ingin menjaga kesihatan sekeluarga sangat penggemari Get Clean Shaklee ni. 

Set Get Clean Home Shaklee mengandungi rangkaian produk seperti : 


  • Basic H 
  • Soft Fabric 
  • Fresh Laundry
  • Hand Dish Wash

KENAPA PERLU MEMILIH GET CLEAN HOME SHAKLEE?

Tiada bahan kimia, Tidak bertoksik, Tanpa gas beracun, Tanpa bahan pewangi,

ph seimbang, Tanpa klorin, Menanggalkan kotoran berminyak dan Kepekatan berganda.

Alat pencuci dan pembersih rumah yang berada dipasaran sekarang kebanyakannya mempunyai kandungan kimia dan pewangi yang boleh membahayakan kesihatan terutamanya bahaya kepada anak-anak kecil yang berada di rumah. 

Bahan pencuci dan peluntur yang berbau tajam dan berasid sangat laa kurang menyenangkan terutamanya peluntur digunakan semasa mencuci tandas. Tajam berasid. Menusuk ke dalam liang pernafasan.

Selain dari itu, terdapat bahan kimia yang boleh membawa kepada kerosakan kulit dan badan kita seperti ammonia, boleh merengsakan kulit, mata dan sistem pernafasan, morfolin yang boleh merosakkan hati dan ginjal, butyl cellosolve membuatkan rasa menusuk dan tajam pada hidung bila kite bau. 


“It is health that is real wealth and not pieces of gold and silver” – Mahatma Gandhi

Pengalaman saya menggunakan Basic H Shaklee.

Basic H digunakan untuk basuh sayur-sayuran jugak!
Produk pertama yang saya guna dalam rangkaian produk Get Clean Home Shaklee ni adalah Basic H. Dikenalkan oleh sepupu saya seorang doktor. Dia suggestkan Basic H ni untuk basuh botol susu anak dan basuh cloth diapers anak saya.

Alhamdulillah sangat memuaskan hati kerana kesan minyak dari susu hilang seperti kita basuh dengan pencuci pinggan mangkuk tapi Basic H sedikit pun tak berbau tajam dan sangat selesa untuk jari jemari. 

Saya juga basuh bekung perut bayi kakak saya menggunakan Basic H. Alhamdulillah, just gosok dengan tangan je, kesan yang terkena najis tu hilang tanpa meninggalkan kesan najis. Saya sangat happy!

Banyak lagi kegunaan Basic H, antara produk dalam rangkaian Get Clean Home Shaklee yang saya guna dalam aktiviti harian saya. Seperti mandikan anak bila demam. 


Oprah Winfrey with Shaklee Get Clean Home

Oprah pun support Shaklee. Anda macam mana puloks?

Jom dapatkan Set Kebersihan Rumah Get Clean Home Shaklee sekarang. 

Harga permulaan:-

- Basic H Organic Super Cleaning Concentrate (16oz) = RM 46.OO
- Dish Wash Concentrate (16oz) = RM28.OO
- Fresh Laundry Concentrate (5.5lb) = RM8O.OO
- Soft Fabric Concentrate ( 32fl) = RM4O.OO

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = 

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER