09 November 2016

Hasil Berdetox Dan Mengamalkan Set Slim Shaklee, #shakleeeffect Kepada Pengguna Sangat Mengejutkan.

As Salam.

DETOX and SLIMMING to get your body fit.

Jika anda mengikuti perkembangan produk dan kempen yang Shaklee anjurkan, salah satu program/kempen yang mendapat tempat dihati pengguna Shaklee adalah kempen Jom Detox Shaklee. Kempen ni bertujuan ingin menyedarkan para pengguna bahawa, keperluan detox sangat penting bagi mencuci dalaman badan termasuklah organ organ yang melakukan kerja harian supaya proses dalaman badan bekerja dengan baik.

Untuk detox Shaklee, ia meliputi keseluruhan dalaman badan, daripada sekecil kecil sel sehinggalah sebesar besar organ, yang membentuk satu sistem kerja untuk badan.Memang dengar macam mudah. Alaaaa, cuci dalaman je. Cuci usus jelah supaya badan senang nak serap vitamin, senang lawas, tak sembelit. No no no !. It is more than that sayang sayangku.

Program Detox Shaklee, Jom Detox mempunyai rangkaian produk yang khusus bagi mencuci organ dan sistem pencernaan badan yang tertentu. Antara organ dalaman badan yang perlu di detox adalah usus, darah, hati, perut, dan organ lain seperti hempedu dan buah pinggang.

Produk yang disarankan dalam set JOM DETOX Shaklee adalah seperti herb-lax, alfalfa complex, papermint ginger plus, vivix dan DTX complex. Nak lagi cepat dapat berat badan ideal, apa kata add lecithin atau omega serta ESP untuk burn lelemak dalam badan. Detox hanya cuci, nak in shape, silalah bakar lemak lemak tepu yang memerap dalam kulit kita tu.

Saya pernah tulis mengenai info detox pada entry sebelum ni. Baca sini. Hasil berdetox pun boleh turunkan berat badan dan get in shape. Memang awesome. Ada jugak testimoni shaklee sambil berdetox, mereka amalkan juga set slim shaklee untuk bakar lemak lemak yang ada dalam badan. Memang lagi cepat proses turunkan berat badan berlaku.

Hasil Berdetox Dan Mengamalkan Set Slim Shaklee, #shakleeeffect Kepada Pengguna Sangat Mengejutkan.

Jom kita lihat testimoni awesome ni. Memang terkejut jugaklaa bila lihat kesan berdetox dan amalkan set slim shaklee.










Masih tak percaya lagi dengan testimoni diatas? Jom kita dengar live testimonial dari pengguna ni pulak.



Jom sertai program Detox dan slimming Shaklee untuk kesihatan yang lebih baik. Dapatkan berat badan yang ideal serta bentuk badan idaman anda hari ini.

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER