02 November 2016

Set Slim Shaklee Ada Promosi Bulan Ni. Cepat Beli, Jangan Ketinggalan.

As Salam.

Selamat menjengah bulan November, dan selamat tinggal Oktober. Pejam celik pejam celik, dah masuk bulan kedua terakhir 2016. Azam tahun ni dah nayak achieve ke belum? Siapa sini berazam nak get fit, sihat dan kurus selim melim? Jangan tipuuu, dosa tauuu. krik krik krik.

Bulan baru dah bertukar haribulan. November datang lagi. Semestinya semua menanti apakah promosi bulanan Shaklee untuk bulan ni kan? Teruja beb. Memang khas untuk siapa yang berazam nak slim/kurus/fit, sihat sejahtera. Insyallah.

Promosi apa bulan ni?
' Set Slim Shaklee Ada Promosi Bulan Ni. Cepat Beli, Jangan Ketinggalan '.
Ni dia. Dia dah mai dah. Yang ditunggu tunggu dah datang dah. Mesti gumbira semua wanita wanita dan tak ketinggalan cik abang cik kakak cik pakcik sekalian.

Vitamin yang sedang berlangsung promosi dikalangan pengedar Shaklee adalah :
ALFALFA + LECITHIN


Set slim shaklee promosi
Set Slim Asas Shaklee.

Bestnyaaaa, syoknyaaa. Mana tak syok! berat nak kena cut down lagi 10 kilo ni. Hahahahahaha. Gelak ek???

Oklaaa 10 kilo ok what. Pulun laa hari hari tanpa fail Set Slim Shaklee ni. Ada je kakak kakak testimoni boleh turun berat 5 -8 kilo sebulan. Tapi korang kene serius la nak achieve target. Kalau hehangat sehangit taik ayam, memang tak laa.

Dari melalut lebih panjang, jom kita tengok apa kelebihan produk Shaklee, khususnya Set Slim Shaklee yang tengah hot meletop promosi ni.

Alfalfa Shaklee:
Alfalfa Shaklee ni sejenis herba satu dalam seribu yang kaya dengan nutrient yang berada pada akar alfalfa yang tunjang kedalam 20 kaki jauh kedalam tanah untuk serap nutrient terbaik.Nama Alfalfa adalah daripada bahasa Arab yang bermaksud, RAJA SEGALA TUMBUHAN (Father of All Foods). 

Khasiat Alfalfa ni bagus untuk kesihatan mata, kesihatan kulit yang sunburn, untuk kesihatan salur darah, dan kuatkan sistem imun badan. Alfalfa ni bagus sangat kalau sesiapa ada masalah gout sebab alfalfa ni sifatnya beralkali. Tumbuhan alfalfa ni akan diproses selepas ditanam 5-7 tahun dan daun yang terbaik sahaja akan dipilih untuk dijadikan kapsul alfalfa.

Lecithin Shaklee:
sumber : https://sunnysidehealthcenter.com/2016/05/10/shaklee-lecithin/
Lecithin ni dibuat daripada soya non-gmo dimana kualiti lecithin tu sendiri sangat bagus daripada sumber soya. 

Secara amnya, Lecithin ni ia membantu tingkatkan lagi daya ingatan, kuatkan brain saraf kita sebab lecithin akan bertukar kepada acitylkoline dalam badan dimana ia menghubungkan impuls saraf ke otak dan juga dari otak. Selain tu, ia bertindak sebagai emulsifier. Kalau sesiapa nak slim, sangat sesuai makan Lecithin sebab ia pecahkan lemak kepada larutan yang lebih kecil. Senang nak burn lemak dalam badan.

Untuk mak mak yang menyusu badan, lecithin membantu kurangkan masalah bengkak susu.-  recommended by La Leche League.

Serba sedikit laa mengenai set slim Shaklee yang sedang promosi sekarang ni. Kenapa saya panggil set slim asas kerana, ia langkah yang sangat mudah untuk semua orang mengawal berat badan menggunakan supplement. BURN (Lecithin) + DETOX (Alfalfa) MAMPU mengurangkan toksin, lemak dan kotoran dalam badan dan buat badan kita lebih ringan dan bertenaga.

Set Slim Shaklee Ada Promosi Bulan Ni. Cepat Beli, Jangan Ketinggalan.

set slim asas shaklee untuk kurangkan berat badan.
Set Slim Asas Shaklee untuk kurangkan berat badan.

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER