14 April 2014

NEW DISTRIBUTOR TRAINING SHAKLEE 2014

بسم الله الرحمن الرحيم, السلام عليكم

2014
2nd row seat. semangat paling depan ni.
Alhamdulillah, last Saturday dapat menghadirkan diri ke training pertama Shaklee sepanjang bergelar seorang ahli Shaklee. Since Hanna pun dah besar sikit dah boleh jalan, boleh dah umi panjang kaki sikit nak attend any event Shaklee lepas ni.

Training NEW DISTRIBUTOR SHAKLEE 2014 telah diadakan di Ballroom Manhattan Berjaya Times Square, Kuala Lumpur. Seramai 400+ ahli baru and ada jugak yang lama join training tu. Me and husband turut sama memeriahkan majlis timba ilmu bersama-sama. 




Hanna pun follow jugak nak dengar business. ajar dari awal ni bagus. hehehehe
Tak rugi untuk hadir sebab belajar dan kutip ilmu untuk bekalan business kami di masa hadapan. Seorang 'anak' baru yang baru join Shaklee under my group jugak join sama. Yang lain masih busy dengan aktivit so tak dapat nak join. Hopefully yang lain dapat join dimasa hadapan. 

Banyak ilmu yang kami dapat. No doubt dah 6 bulan kami, me and husband buat business Shaklee ni, tapi tak menghalang kami dari terus belajar dan attend NDT 2014 kali ni. Alhamdulillah, kali ni pergi dengan tittle seorang Supervisor. Syukur. 

siap bagi buku untuk dibaca dan dibawa pulang. so, please study lagi after this. ahaksssss!
Masih baru dan merangkak dalam melayari pembelajaran menjadi seorang businesswoman, peluang untuk menghadirkan diri dalam majlis seperti ni takkan dilepaskan. Belajar dari senior2 dan otai2 atau lebih tepat lagi, master-master hebat shaklee adalah satu pengalaman yang membuatkan kami terus berkobar2 untuk terus maju. Insyallah

Ok! cukup bebel. jom kite tengok a few pictures yang sempat laa di snap2 masa majlis tu.

my new 'anak' shaklee, sue, semoga ko terus success dalam shaklee jugak

pilihan di tangan kita, kita yang menentukannya

semangat umi dengar talk. sampai husband candid pun tak sedor.

this is mr.ethen wang. i hope the spelling is correct. speaker of the day. introducing new product of shaklee to reduce cholesterol naturally. Stay tune and will be launch in June at National Conference. 

Hanna da letih and hilang focus sampai sleep dalam stroller. Sian anak umi. hehhehe

Testimoni from Master Low. How cool heis and hebat!
finally, we end up our training with this flying color of certificate. congrats hubby and me. we are certified now!

Semoga di masa hadapan adalah sesuatu yang terang untuk kami terus menyuluh dalam kegelapan. Doa kami agar semangat dan momentum kami terus bouncing sehingga ke tahap yang tertinggi.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER