01 April 2014

SOYA : KULIT SEHALUS SEMULUS KULIT BAYI DENGAN ESP SHAKLEE

بسم الله الرحمن الرحيم, السلام عليكم


SOYA UNTUK KULIT

Setiap orang nak kulit cantik. Idaman tau! kulit flawless gitu. Pernah tak korang dengar, 'LAKI NI PANTANG TENGOK POMPUAN DAHI LICIN'. Haaa tu la sinonimnya kulit licin halus dengan kulit menggerutu bak kawah bulan purnama.

Nak cantik senang. Tak perlu di cocok-cocok, di suntik bagai. Macam mana nak dapatkan kulit cantik?
Satu tips kulit cantik adalah dengan mengamalkan soya



Clinical and scientific studies both show that soy works to reduce blotchiness and discoloration by evening out the appearance of pigments within the skin’s surface. Soy proteins can also work to moisturize skin and reduce the appearance of fine lines. Overall, soy is an especially appealing ingredient for women who want an all-natural, simple beauty routine without compromising effectiveness and quality.”-   Dr. Cheryl Burgess M.D.
Kenapa soya dikatakan dapat mencatikkan kulit? Soya mengandungi genistien. Ia boostkan collagen pada kulit kita. 

Selain dari tu, soya mengandungi 40% sumber protien yang sangat tinggi. Protien sangat bagus untuk kita kerana protien akan membentuk sel yang baik. 

Ibu hamil sangat digalakkan mengambl protien untuk tumbesara janin yang sihat selain daripada kalsium dan vitamin yang lain. 

KULIT CANTIK DENGAN ESP SHAKLEE


Kenapa perlu memilih ESP SHAKLEE. Apa keistimewaan ESP ni.

Banyak lagi seribu satu soalan berkaitan ESP ni. Bagi saya senang. Kalau orang tanya, saya jawab, RASA SOYA LAA, CUBALAH, TAK CUBA TAK TAU APA RASA DIA. :) ok?

mihmihmih :p

Minum soya sinonim dengan kulit cantik. soya unuk kulit cantik, soya untuk putihkan kulit, soya untuk kulit macam bayi dan macam2 lagi. Betul ker? OK. jom kite tengok bebetul, apakah istimewanya benda yang bernama soya ni. Kacang Soya.

Kacang Soya Shaklee, dihasilkan daripada non-GMO soya, means here, soya yang tak di ubah genetiknya. Ia dibiarkan cukup matang secara sendiri kemudian dipilih untuk diproses. Esp merupakan protien yang lengkap dengan asid amino yang diperlukan oleh tubuh badan kita.

Apabila cerita pasal protien, this is where, Soya akan direlatekan dengan memutihkan kulit, mencantikkan kulit dan memudarkan parut jerawat dan lain-lain lagi. Kenapa?

Back to belajar Biologi time sekolah dulu. SEL > TISU > ORGAN > SISTEM.

Protien adalah makanan bagi sel. Apabila sel yang baik terhasil, so perkembangan hingga ke tahap SISTEM itu akan menghasilkan sesuatu yang baik. Sel yang baru akan menggantikan sel yang telah mati dan sel yang lama. Sel yang baik dan sihat senang menyerap nutrisi dengan baik.

FAHAM tak setakat ni kenapa ESP tu best???

ESP juga ada isoflavone yang kurang kan risiko kancer, bertindak sebgai antioksidan, kuatkan sistem pertahanan badan, mentainkan kolesterol yang baik, pelihara jantung yang baik dan mencegah osteoporosis sebab ESP consist kalsium juga.

Testimoni pengguna ESP SHAKLEE.


Harga pengenalan:
Energy Soy Protein : rm150 ( 850g), tahan selama sebulan setengah

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jom sertai saya dan Shaklee untuk dapatkan privilage harga ahli yang lebih murah. Hanya rm65 seumur hidup. Jangan lepaskan peluang anda.


Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER