02 April 2014

SHAKLEE IS EXCLUSIVE. SHAKLEE PRODUK RARE!

بسم الله الرحمن الرحيم, السلام عليكم


Alhamdulillah syukur syukur syukur, semua rezeki yang di kurniakan olehNya. New cycle new rank achieved! THICK /

6 bulan bersama Shaklee, up and down, rasa macam macamlaa, akhirnya my first ranking dah tercapai. Bak kata pepatah. 'Manakan nak dapat sagu kalau ruyung tak dipecahkan'. it is so miracle, Bagaimana kuasa DOA itu melebihi keupayaan setiap hambaNya.

6 bulan bersama Shaklee juga, banyak yang dipelajari. rohani dan jasmani bersatu. Group yang banyak membantu dan sahabat dan leader yang tak pernah putus bagi semangat dan dorongan kepadaku. TQ juga tulang belakang, En.Suami dan family yang banyak sokong. 


SHAKLEE SEDANG TOP!

Dalam mengharungi liku liku business Shaklee, persaingan dengan SID lain di Malaysia sangat besar. Kadang kadang terfikir, mampu ke aku dapat berdiri dengan business Shaklee ni. Tapi, berbalik semula pada ketentuan Illahi. Rezeki dari Dia. tekad jugak hati untuk teruskan apa yang dah dibuat.

Sejak dua menjak ni, Shaklee banyak perketatkan syarat P&R mereka dalam memenuhi kehendak pelanggan dan company. Yang paling penting, mereka perlu menjaga taraf internationality Shaklee di mata dunia.

Produk Shaklee is rare! Kenapa saya cakap macam tu? Sebab produk Shaklee, SELAMAT SEMULAJADI BERKESAN, di sahkan HALAL dan telah melalui pelbagai kajian dan penyelidikan sebelum di releasekan. Barang rare sapa tak suka kan??? Barang rare tu laa sentimental value dia tinggi.

Oleh sebab ituah, syarat syarat Shaklee kepada setiap SID mereka harus diketatkan dan dipatuhi. Cutting price, jual dengan harga rendah dari harga ahli, jual mahal dari harga ahli, semua tu tak dibenarkan sama sekali. Tidak boleh melakukan jualan kepada third party, no car boot sale dan pelbagai lagi. Syarat-syarat ini bertujuan untuk menjaga standard company Shaklee itu sendiri.

Sebenarnya, ini menguntungkan lagi para SID yang menjalankan business Shaklee. Sama sama dapat benefit yang menguntungkan. 

Hidup ini ada peraturan yang perlu dipatuhi. IF U R SPEEDING on the road, kalau kene speedtrack, tetap kene saman kan? So macam tulah applikasi nye dengan peraturan yang dikuatkuasakan oleh pihak Shaklee ni. Tiada merugikan selain ia mengguntungkan kepada semua.

Melabur demi kesihatan untukjangka masa panjang sangat berbaloi. Kita menggerakkan badan kita untuk lakukan aktiviti seharian. Oleh itu, jaga lah kesihatan demi badan yang sihat dan cergas.

ESKLUSIVE SEBAGAI AHLI 

Untuk merasai keistimewaan dari Shaklee, Jom laa sign up as a member of Shaklee. Tak rugi. Seriously memang banyak untung. Dapat harga ahli, dapat bonus, dapar car insentif, dapat gi jalan jalan oversea.

Yang lagi best!

Taraf kesihatan makin meningkat baik. 

Tak perlu lengah lengah. Sign up terus. Nanti anda tau apa next step perlu dibuat. Whatswapp je kat emilia ok 0192872442

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jom sertai saya dan Shaklee untuk dapatkan privilage harga ahli yang lebih murah. Hanya rm65 seumur hidup @ dapatka keahlian percuma seumur hidup dengan pembelkian sebnayak 200UV. Jangan lepaskan peluang anda.




Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER