23 August 2016

Landmark Study Shaklee bukti ketulusan dan kesungguhan produk Shaklee.

Kisah Landmark Study Shaklee.

4W 1H Shaklee.

Roger Barnett (CEO Shaklee sekarang) nakkan kepastian serta bukti kajian yang vitamin Shaklee ni memang betul2 best dan berkesan kepada pengguna. So, beliau proposed National Health and Nutrition Examination Survey (NHANES) untuk membuat satu study (landmark study) ke atas suplemen Shaklee ni.


NHANES adalah satu badan survey dibawah National Center for Health Statistics (NCHS) yang dipercayai dan mempunyai reputasi yang tinggi dalam membuat survey berkaitan dengan status kesihatan dan nutrisi penduduk US

Awalnya NHANES dah siapkan kajian mengenai tahap kesihatan pengguna untuk 2 kumpulan kajian iaitu yang amalkan vitamin dan yang tak amalkan vitamin. Tapi Mr Roger nak minta NHANES tambah 1 kumpulan lagi iaitu - kumpulan pengamal vitamin Shaklee (yang dah ambik Shaklee lebih dari 20 tahun dan ke atas). 20 tahun consume Shaklee ok! Bukan setahun dua.

So ada 3 groups yang dikaji tahap kesihatan mereka.

Orang yang bertanggungjawab
revealed keputusan sttudy Shaklee.

University of California, Berkeley (UC-Berkeley) mengetuai study ni bersama dengan NHANES. Orang yang terlibat buat kajian ni adalah diketuai oleh Dr. Gladys Block. Beliau hebat dalam bidang Epidemiologi & Public Health Nutrition

Semua keputusan kajian dalam tangan Dr. Gladys Block. Apa sahaja keputusan daripada study ni akan dipublish. Baik ataupun buruk pasti akan dipublish!

So, hasil keputusan kajian sangat memberangsangkan. Tepat sekali Mr.Roger Barnet ambil keputusan untuk jalankan ujian ni. Hasilnya, 1001% Shaklee terbukti SELAMAT, SEMULAJADI & BERKESAN.



Gambar ni menunjukkan hasil kajian Landmark Study Shaklee.

Warna:
* Biru - orang tak consume supplement
* Merah - orang yang amalkan supplement (brand lain)
* Hijau - orang yang makan vitamin Shaklee.

Kajian Shaklee meliputi tahap kesihatan seperti :
- diabetes
- serangan jantung
- kegagalan fungsi jantung
- risiko stroke
- risiko sakit jantung
- tahap kolesterol (HDL & LDL)
- C reactive protien
- homocystiene (protin dalam darah)

Hasil kajian yang dilakukan. 

Kajian dia membuktikan tahap kesihatan pengguna Shaklee jauh lebih baik berbanding orang yang tak amalkan vitamin. Of Coz, dan lebih baik daripada pengguna supplement lain.

So, andai kata ada dikalangan kita cakap, ' alaaaaa, tak yah laa makan vitamin, saya tak sakit apa apa pun'

Ni jawapan untuk kita semua. Shaklee dah bagi bukti pada kita semua. Bagi anda semua, cuba cek semula produk supplement yang anda makan. Ada kajian seperti Landmark Study Shaklee ni tak?

Kita masih belum terlambat. Menukar jenama merubah hidup kita semua.

Nak cari vitamin Shaklee? Boleh terus call lieya. Call lagi senang dan cepat. Mesej mesej ni lambat buang masa skit. Hehehe.

Guna nombor kat bawah ni yer.
0192872442
0192872442
0192872442

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER