13 August 2016

Vivix Shaklee, kordial minuman zaman moden yang terbaik untuk kesihatan.

Siapa sini suka amalkan minuman kesihatan? Sesambil minum tu terbayang duk tepi pandai hirup udara nyaman. Memang syok. Saya salah seorang yang suka mencuba minuman kesihatan yang ada dipasaran. Ada yang saya suka dan ada yang tak suka. Hehehe.

Vivix untuk pesakit tiroid dan sakit kronik.

Memang bagus amalkan minuman kesihatan ni. Dulu famesnya air kacip fatimah, tongkat ali, manjakani laa, semua benda yang kita rasa dapat sihat dan cantik. Minum je tak perlu susah susah nak telan sampai termuntah.

Kordial merah Vivix Shaklee.

Meh sini saya nak story pada korang semua. Bagi anda yang suka minum minuman kesihatan, tak kesahlah brand apa sekalipun, saya nak sembang story dengan korang. Khasiat Vivix Shaklee, kordial minuman zaman moden yang terbaik untuk kesihatan. Kenapa saya cakap terbaik??

Saya tak mau cerita secara bahasa Shaklee, kang korang tak faham jugak apa laa yang saya karutkan. So saya simpulkan ikut bahasa saya ok. Vivix bersifat anti-oksidan, anti-radang dan juga anti-penuaan. Ia melindungi dan jaga badan kita pada tahap selular (sel badan). Pekerjaan Vivix dalam badan kita ada 4 kerja.

Kerja kerja yang dijalankan oleh Vivix pada badan.

Badan kita terdedah kepada radikal bebas, toksin, racun dan segala bagai bahan bahan berbahaya dari persekitaran. Ia boleh menyebabkan penyakit penyakit berbahaya hidup dalam badan kita. So, Vivix membantu mengurangkan risiko risiko penyakit berbahaya ni.

Memang tak rugi beli Vivix. Botol merah pekat menyala yang kaya dengan khasiat dan bahan semulajadi yang wajib diamalkan oleh semua orang.

Jom tengok kebaikan Vivix ni.














Vivix menjadi sebutan dikalangan semua peringkat usia, wanita untuk awet muda, makcik pakcik yang ada sakit kronik, pesakit kanser, pengguna yang ingin tampil sihat bertenaga dan ramai lagi.



Vivix dipaten khas untuk Shaklee dan hanya diperolehi dari Shaklee. Khas dan istimewa ok.

Boleh hubungi saya, Lieya untuk dapatkan botol Vivix anda dan jadilah pengguna tegar Vivix. Anda Wajib berpuas hati. No phone : +6 019 287 2442.

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER