17 August 2016

Krim sapu herbal blend yang selamat dan organik untuk masalah kulit.

Masalah chicken pox sekarang ni sedang berleluasa yer? Hari tu dengar anak sepupu saya kene chicken pox, dua tiga hari kemudian, makcik text suami saya nak beli krim sapu untuk anak dia yang kene chicken pox juga. Chicken pox atau masalah jentungan ni memang boleh berjangkit kalau kita duduk dekat dengan orang yang ada chicken pox ni.

Saya pun dapat whatsapp dari sepupu, dia nak beli krim sapu herbal blend dari Shaklee. Katanya anak kene chicken pox. Baru je naik. badan demam. Sepupu saya risau, takut lekat parut pada muka bekasan dari chicken pox ni. Dia pun google laa apa produk yang sesuai untuk sapu pada anak dia. Agaknya dia nak cari krim sapu yang selamat dan organik untuk masalah chicken pox, atau sesuatu yang boleh kurangkan parut chicken pox anak dia. So, bila google, ramai pulak yang suggest krim sapu Herbal Blend dari Shaklee. SUDAH PASTINYA!!!

Ruam susu ibu.

Mommy memang puas hati. ;)

Parut chicken pox menghilang.

Krim sapu herbal blend yang selamat dan organik untuk masalah kulit.

Memandangkan kebanyakan kes chicken pox ni banyak berjangkit pada kanak-kanak, ibu ibu takut nak sapu krim yang ada racun. Takut anak mereka masukkan krim tersebut dalam mulut. Kesan dia pasti negetif sebab makan racun. Kalau terjadi pada anak kita sendiri pun, pasti kita nak cari krim sapu yang selamat dan organik untuk atasi masalah chicken pox.

Herbal blend memang best sebab bahan yang digunakan bagi menghasilkan herbal blend diekstrak daripada bahan semulajadi. Bahan utama krim sapu herbal blend Shaklee adalah daripada jagung dan juga kelapa. Seiring dengan tagline Shaklee, SELAMAT, SEMULAJADI, BERKESAN. Memang tak takut untuk sapu pada kulit anak yang ada kesan chicken pox.

Mak cik saya pun tanya, bila saya pass kan produk pada dia, krim ni racun tak? Saya pun sengih dan dengan yakin saya bagitahu, herbal blend selamat digunakan untuk seisi keluarga dan yang ada masalah kulit sebab dia bukan racun dan selamat digunakan. Dia bimbang anak dia makan krim sapu tersebut.

Herbal blend bukan saja untuk masalah chicken pox. Jika anda atau ada dikalangan orang sekeliling anda ada masalah kulit seperti eczema, HFMD (hand, foot & mouth disease), melecur, kesan terbakar atau apa saja yang menyebabkan kulit anda kemerahan dan sakit, hanya sapu saja krim sapu herbal blend yang selamat dan organik ni pada tempat yang berisisko tersebut.

Anak saya pulak kene jangkitan virus tangan , kaki dan mulut. Habis naik merah merah pada bontot, bukan nappy rashes tapi bintik bintik merah yang sangat banyak, biji merah pada lutut, siku dan tapak tangan. Pergi klinik, doktor berikan lotion calamine. Saya pun sapu la pada husna, tapi sedikit tak puas hati sebab bila sapu lotion tersebut, susah nak bilas bersih semasa mandi. Kene sental lebih sedikit. Bila dah kering, lotion calamine akan jadi memutih. Tak suka pulak saya tengok sebab baju anak jadi putih, tempat yang di pijak atau duduk tu akan memutih. Lagi satu saya perhati, Husna akan garu pada bahagian kulit dia. Mungin sebab lotion calamine tu kering dan buat kulit rasa gatal dan tak selesa.

tumit merekah berkurangan.
I love Herbal Blend.

Alhamdulillah, saya teruskan guna krim sapu yang selamat dan organik untuk masalah anak saya. 3 hari berikutnya, bintik bintik HFMD mulai kering dan berkurangan. Husna pun takde laa asyik tergaru garu dah. Kulit pun lebih lembab dan lembut. ;)

So, kepada ibu ibu yang mencari krim sapu yang selamat dan organik untuk masalah chicken pox atau masalah berkaitan kulit, saya sangat cadangkan anda sapukan Herbal Blend Shaklee. Untuk kesan yang lebih tiptop, basuh tempat yang bermasalah dengan Basic -H Shaklee bagi menggantikan sabun yang tak sesuai untuk kawasan masalah.


Hubungi Lieya untuk dapatkan produk dan menjadi pengedar Shaklee yang sah. Yang pasti, harga ahli lebih murah dan banyak kelebihan menyertai Shaklee. Whatsapp ditalian 
+6019 287 2442. 




Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

3 comments:

  1. herbal blend nih saya buat sapu kat keliling kelopak mata untuk hilangkan eyebag.. hee~

    ReplyDelete

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER