23 January 2014

CAR SUBSIDY PROGRAM SHAKLEE

بسم الله الرحمن الرحيم

Ha! Hoih! sapa mau dapat kereta free di bayar oleh company?

OK! aku tau aku backdated punya orang :( kesah ker?
Ade orang yang dapat da pun car subsidary ni tapi tak kencos pun. Biarlee moksik oi.. Aku sekadar nak buat HAVOC, kan gua da cakap gua havoc voc havoc voc. ;p

Acaner nak dapat Car Subsidy dari Shaklee ni?

Haaaa. Korang ingat tak lagi kelebihan join sebagai ahli Shaklee. Ada 3C, cash, car, conference
So, untuk Car Subsidy ni, dia da amend syarat2 kelayakan. Haiiihh dapat ke tak laa untuk Car Subsidy ni. Jauh la sangat lagi perjalanan aku bertemu dengan nya. Tapi!! Nothing is Imposibley Girl. 

GIRL POWER!!!

Moh le kite tengok ape yang ditawarkan! 

credit: SHAKLEE.COM.MY

Haaa...ni antara syarat yang SID perlu jadi/target dan dapatkan ok! bukan nengok n melangok je. 
       - jadi supervisor rank dan ke atas,
       - 3 bulan berturut2 korang menten kan rank korang or naik rank pun ok kot,
       - kumpul UV setiap 3 bulan berturut2 or option B, 4 bulan tu hingga jadi 30,000UV

ERKK... ok, sudah Milia ko mau berangan. Sekarang masa untuk bertindak. Kepada sesiapa nak kereta percuma, meh la join saya kite sesama beli kereta baru. ngeeee :)

SELAMAT BERUSAHA yer kepada semua SID seMalaya.

SHAKLiEEyagroup
Shaklee Independent Distributor (1026723)
+6019-287 2442 - whatsapp/call/sms
fairusemilia@gmail.com

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER